منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند

مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حمص

وزارت خارجه سوریه به حملات متجاوزانه 4 روز اخیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و درباره خطرات تداوم نقض حاکمیت سوریه هشدار داد.
کد خبر: ۱۴۰۲۸۳۵

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت خارجه سوریه امروز (سه‌شنبه، ۴ آوریل)، با انتشار بیانیه‌ای به تجاوزهای چند روز اخیر رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت سوریه واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در این بیانیه آمده است: «طی چهار روز گذشته، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی حملاتی را به مناطقی در دمشق و اطراف آن، حمص و حومه آن انجام دادند که به شهادت غیرنظامیان، مجروحیت تعدادی دیگر و وارد شدن خسارات مادی منجر شد. حکومت اشغالگر اسرائیل راه حامیان خود در واشنگتن و دیگر پایتخت‌های غربی را در صادر کردن بحران‌ها و فرار از مشکلات داخلی از طریق تجاوزات و جنایات خارجی در راستای مسیری که آشکارا ناقض قانون بین الملل و مفاد منشور سازمان ملل است، دنبال می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سوریه بار دیگر به اسرائیل و حامیان آن درباره خطرات این سیاست‌های تهاجمی که منطقه را به سمت تشدید همه جانبه و ورود به مرحله جدیدی از ناامنی و بی ثباتی سوق می‌دهد، هشدار می‌دهد.

رسانه‌های عربی و صهیونیستی بامداد امروز نیز از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در آسمان پایتخت سوریه خبر دادند.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان پایتخت این کشور مقابله کرد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» به نقل از منابع محلی نوشت که جنگنده‌های رژیم تروریست اسرائیل در حال حمله به اهداف نامشخصی در دمشق و حومه آن است.

شدت انفجارها به‌حدی بود که صدای آن را ساکنان جولان اشغالی و اهالی نزدیک دریاچه «طبریه» واقع در شمال فلسطین اشغالی نیز صدای آنها را شنیده‌اند.

خبرنگار شبکه «المسیره» از سوریه گزارش داد که موشک‌های رژیم صهیونیستی، اهدافی در جنوب شرق و مجاورت فرودگاه بین‌المللی دمشق را هدف گرفته‌اند.

به اعلام منابع رسانه‌ای، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، امروز در چهارمین حمله به خاک سوریه در شش روز اخیر، اهدافی نزدیک فرودگاه بین‌المللی دمشق را هدف گرفتند که در پی آن ۲ غیرنظامی به شهادت رسیدند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها