معاون فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: از لحظه سال‌تحویل سال، جشن‌های بزرگی در گلستان شهدا، کمپ باغ فدک و پل خواجو در شهر اصفهان اجرا شد که بازتاب‌های خوبی در سطح ملی و رسانه‌ای داشت.
کد خبر: ۱۴۰۲۴۱۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ مجتبی شاهمرادی امروز پنجشنبه دهم فروردین‌ماه در چهارمین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: تجربه‌ای که از سال گذشته در اصفهان آغاز شد، اقدام خوبی بود که با تمرکز فعالیت‌ها در عرصه‌های تخصصی و تلاش برای بهبود آن‌ها امسال هم تکرار شد و بازخوردهای خوبی داشت.

وی با بیان اینکه از لحظه سال‌تحویل سال، جشن‌های بزرگی در گلستان شهدا، کمپ باغ فدک و پل خواجو در شهر اصفهان اجرا شد که بازتاب‌های خوبی در سطح ملی و رسانه‌ای داشت، افزود: امیدواریم در چند سال آینده که نوروز و رمضان هم‌زمان است، بتوانیم این برنامه‌ها را غنی‌تر و بهتر اجرا کنیم.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان حضور گردشگران در این کلان‌شهر همزمان با جاری بودن آب در زاینده‌رود را یک فرصت خوب برای دیار نصف جهان دانست و گفت :۱۲۰ نمایش جشنواره کمدی «خندستان» با موضوع زاینده‌رود در سطح شهر اجراشده که بازتاب‌های خوبی به دنبال داشته است.

وی با تقدیر از افرادی که تلاش کردند تصویر و سیمای خوبی از اصفهان به سایر نقاط ایران منتقل شود، ادامه داد: شناسایی نقاط قوت و ضعف در کارها یک ضرورت است که باید دنبال شود.

شاهمرادی تأکید کرد: به نظر می‌رسد به لطف خدا، با خدمت‌رسانی و فعالیت‌های خوب انجام‌شده، اصفهان بافاصله زیادی از دیگر کلان‌شهرها در ارائه خدمات به مسافران نوروزی پیشتاز است و این موضوع رضایت‌مندی آن‌ها را به دنبال داشته است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها