مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری و جلوه‌های ویژه در شب و به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، کوه آتشگاه با نورپردازی ویژه در شب می‌درخشد و خدماتی ازجمله پارکینگ خودروها و سرویس بهداشتی برای رفاه مسافران در محدوده آن فراهم شده است.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۲۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: ستاد هدایت جنت، در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در ورودی غرب اصفهان از روز بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته آغاز به‌کار کرد و درحال‌حاضر نیز به گردشگران و مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از کوه آتشگاه گفت: با توجه به نزدیکی این بنای تاریخی به ستاد هدایت ورودی غربی اصفهان، گردشگران و علاقه‌مندان به کوهنوردی پس از گذر از ستاد نوروزی به کوه آتشگاه می‌روند و از آنجا مناظر زیبای طبیعی و باغات پر از شکوفه را تماشا می‌کنند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری و جلوه‌های ویژه در شب، به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، کوه آتشگاه با نورپردازی ویژه در شب می‌درخشد و خدماتی ازجمله پارکینگ خودروها و سرویس بهداشتی برای رفاه حال مسافران در محدوده این کوه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه عمارت زیبای «منارجنبان» متعلق به دوره هشتم هجری، پربازدیدترین بنای تاریخی نوروز ۱۴۰۱ در اصفهان بوده است، گفت: این عمارت همیشه میزبان گردشگرانی از سراسر ایران و جهان است و امسال نیز شاهد بازدید چشمگیر مسافران از این عمارت زیبا واقع هستیم.

قاضی‌عسگر افزود: برای رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی، فضاسازی مناسب در اطراف بنای منارجنبان، پارکینگ خودروها، سرویس بهداشتی و امکاناتی شامل نانوایی، سوپر مارکت و فروشگاه صنایع دستی و سوغات اصفهان فراهم شده است.‌

وی اضافه کرد: در راستای حفظ شعائر اسلامی و حرمت ماه پر فضیلت رمضان، مکانی سرپوشیده و محصور با فضاسازی مناسب برای صرف وعده‌های غذایی مسافران نوروزی در ستاد هدایت جنت فراهم شده است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها