شهردار اصفهان گفت: حال و هوای شهر اصفهان را به‌گونه‌ای آماده کرده‌ایم که مسافران نوروزی متوجه باشند اصفهان شهری با شخصیت فرهنگی، مذهبی و شهیدپرور است و باید به فرهنگ و باورهای مردم آن احترام گذاشت.
کد خبر: ۱۴۰۲۰۰۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ علی قاسم‌زاده در بازدید از ستاد هدایت مسافران نوروزی آزادگان بختیاردشت اظهار کرد: در ستادهای نوروزی اطلاعات لازم راجع به شهر اصفهان در اختیار مسافران قرار بگیرد.

وی با تاکید بر ارائه خدمات شایسته و در شأن مسافران نوروزی و رعایت حرمت ماه رمضان و با اشاره به آمادگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از چند ماه قبل، گفت: کمیته‌های این ستاد در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، تبلیغاتی برنامه‌ریزی شدند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: حال و هوای شهر اصفهان را به‌گونه‌ای آماده کرده‌ایم که مسافران نوروزی متوجه باشند اصفهان شهری با شخصیت فرهنگی، مذهبی و شهیدپرور است و باید به فرهنگ و باورهای مردم آن احترام گذاشت.

وی با بیان اینکه تمام امکانات لازم از فضاسازی مناسب و جذاب گرفته تا اقامت شبانه شب خواب برای مسافران نوروزی با کمترین هزینه در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم با ایجاد امکانات موجود در جای جای شهر توانسته باشیم قاب خاطرات و لحظات به یاد ماندنی برای مسافران به جای بگذاریم.

قاسم‌زاده از تمام عوامل خدمات‌رسان که در این هوای سرد و تعطیلات نوروز به مسافران نوروزی خدمت می‌کنند، تشکر کرد.

تکریم مسافران نوروزی از ویژگی‌های این محل اقامتی است

در این بازدید محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: برای استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۲، در ستاد نوروزی شهرداری منطقه دو خدمات مختلفی برای شهروندان و مسافران نوروزی پیش‌بینی و ارائه شده است.

وی افزود: در برنامه‌های ستاد نوروزی ۱۴۰۲ توجه ویژه‌ای به ارائه خدمات شهری، ایجاد فضای مناسب مسافران، ایمنی، زیباسازی و نیز حال و هوای ماه مبارک رمضان شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: تکریم مسافران نوروزی با در اختیار گذاشتن امکانات ویژه اقامتی شب خواب از دیگر ویژگی‌های این محل اقامتی است.

وی ادامه داد: استفاده از گل شب‌بو در کنار کاشت گل بنفشه، نصب گلدان‌های بزرگ، ایجاد آبنماهای شهری به خصوص در میادین و نیز ستاد نوروزی، آماده سازی پارک قلمستان و ورزشگاه مجاور آن جهت اسکان مسافرین و ایجاد امکانات اولیه و استقرار کانکس نیروی انتظامی بخشی از اقدامات شهرداری منطقه دو برای استقبال از بهار است.

شهردار اصفهان در دومین شب از نوروز ۱۴۰۲ از محل ستاد هدایت مسافران آزادگان واقع در بختیار دشت بازدید و در جریان آخرین وضعیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی قرار گرفت؛ مهدی سلطان‌آقایی، مدیرکل حوزه شهردار اصفهان نیز در این بازدید شهردار اصفهان را همراهی کرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها