حسین یاری رئیس سازمان آتش نشانی اسلامشهر در گفتگو با پویانیوز با اشاره به آمادگی صد در صد نیروهای آتش نشانی در اسلامشهر برای مقابله با هر گونه حادثه ای بیان کرد: امسال خوشبختانه نسبت به سال گذشته حوادث چهارشنبه سوری کاهش یافته و تا ساعت ۲۳:۰۰ شب سه شنبه خوشبختانه تنها سه مورد مصدومی در شهر اسلامشهر داشته ایم.
کد خبر: ۱۴۰۱۳۳۲

یاری افزود: این سه مصدوم با حضور به موقع نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند که در بین آنها یک نوجوان ۱۶ ساله بخاطر سوختگی از ناحیه پا به بیمارستان شهدای یافت آباد انتقال یافت و همچنین یک مرد ۴۰ ساله به علت سوختگی از ناحیه دست و یک جوان در شهرک گلها به علت انفجار مواد محترقه در دستانش مورد سوختگی و جراحت از ناحیه دست قرار گرفت.

رییس سازمان آتش نشانی اسلامشهر همچنین در مورد حریق و آتش سوزی بر اثر مواد محترقه چهارشنبه سوری گفت: خوشبختانه در مورد چهارشنبه سوری حریق و یا آتش سوزی خاصی در شهر اتفاق نیفتاده و تنها ۴ مورد حریق درخت بود که با حضور به موقع همکارانم خاموش شد.

یاری رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر در انتها نیز از همکاری خوب مردم در رعایت بیشتر اصول ایمنی و کاهش حوادث در اسلامشهر تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها