مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت تاکید کرد:

ترسیم نقشه راه خودرویی در اولویت‌ وزارت صمت

معاون وزیر صمت گفت: شرکت تراکتورسازی مایه مباهات نه تنها برای آذربایجان شرقی بلکه کشور می‌باشد و با اقداماتی که در راستای افزایش تولید، تنوع محصول، صادرات از سوی مدیریت مجموعه صورت گرفته ثمرات قابل توجهی در تمامی این بخشها برای کشور از جمله شتاب بخشی به چرخه تولید بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی داشته است.
کد خبر: ۱۴۰۱۲۱۱

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حسین فرهیدزاده، در حاشیه بازدید از تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: حضور در این مجموعه و دیدار با مدیرعامل و پرسنل تلاشگر تراکتورسازی افتخاری برای همه ما محسوب می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که تراکتورسازی همچنان روند رو به رشد را در سال آینده نیز طی کند که رشد و بالندگی تراکتورسازی صنعت و کشاورزی را متحول خواهد کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شخصاً و با حضور در این گروه صنعتی، گواهینامه و تندیس نقره‌ای ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را به مدیرعامل این مجموعه اعطاء و از خطوط تولیدی تراکتورسازی بازدید کرد.
براساس این گزارش تراکتورسازی ایران با بیش از ۲۰۰ نمایندگی در اقصی نقاط کشور که در بحث فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کنند و در مدت ۲ سال زمان گارانتی و ۱۰ سال در زمان وارانتی به مشتریان و کشاورزان خدمات ارائه می دهند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها