پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در مناطق یاد شده، روان سازی ترافیک و تسهیل تردد خودروها را انجام می‌دهند و امیدواریم شبی آرام و بدون حادثه را سپری کنیم.
کد خبر: ۱۴۰۱۱۹۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت چهارشنبه آخر سال در اهواز خبر داد.

 سرهنگ فرید کریمی زاده با اعلام خبر بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح معابر درون شهری اهواز تمهیدات ترافیکی به مناسبت چهارشنبه آخر سال را به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان در دستور کار خود قرار داده است.

وی به اجرای محدودیت ترافیکی در محدوده ساحلی غربی کیانپارس اشاره کرد و افزود: در خیابان‌های ساحلی ۲، ۵، ۹، ۱۳، ۱۷، میهن، سروش، الهام، پهلوان، شهریور، اسفند و همچنین خیابان ایدون از خیابان یک تا ۱۹ غربی این محدودیت‌ها اعمال خواهند شد.

سرهنگ کریمی زاده با بیان اینکه محدودیت ترافیکی از میدان چهارم کیانپارس، مسیر شمال به جنوب و بالعکس تا تقاطع دوم (پهلوان) اجرا می‌شود، ادامه داد: مسیرهای جایگزین برای تردد خودروها پیش بینی شده و مردم می‌توانند از بلوار ساحلی شرقی، شمال به جنوب و بالعکس، پل سوم، خیابان خرداد و وهابی عبور کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان به اجرای این محدودیت‌ها در میدان پارک زیتون (چیتا) واقع در منطقه زیتون کارمندی اشاره و اضافه کرد: خیابان‌های حجت، کمیل، فاطمی و مهران به عنوان مسیرهای جایگزین تعیین شده‌اند.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در مناطق یاد شده، روان سازی ترافیک و تسهیل تردد خودروها را انجام می‌دهند و امیدواریم شبی آرام و بدون حادثه را سپری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها