ر آیین واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد که با حضور رئیس‌جمهوری و به‌صورت ویدئوکنفرانس در استان اصفهان برگزار شد، از مشارکت شرکت فولاد مبارکه در احداث 100 واحد از این 23 هزار واحد مسکونی و اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ دستگاه لوازم‌خانگی قدردانی شد.
کد خبر: ۱۴۰۱۱۳۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ این آیین در حالی صبح روز یکشنبه 14 اسفندماه با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد که مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به‌طور هم‌زمان و به‌صورت ویدئوکنفرانس، استاندار اصفهان، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان و مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه نیز برای تحویل نمادین ۱۰۰۲ واحد مسکونی از این ۲۳ هزار واحد مسکونی در استانداری اصفهان حضور داشتند.

رئیس‌جمهوری:
امروز نهادهای انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند تا مشکل مسکن را حل کنند

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی سخنانی در این آیین گفت: در همه جای کشور افراد بی‌نام‌ونشان برای رضای خدا به کارهای جهادی می‌پردازند؛ کارهای مخلصانه‌ای که گره‌هایی از زندگی مردم باز کرده است.

رئیس‌جمهور افزود: مسئله مسکن همواره به‌عنوان بخش هزینه‌بری که بیش‌ترین سهم را در سبد هزینه خانواده دارد مطرح بوده و امروز نهادهای انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند تا این مشکل را حل کنند و همکاری بسیار خوبی بین همه نهادها و دولت وجود دارد که اکنون شاهد یکی از جلوه‌های این همکاری هستیم.

 استاندار اصفهان:
 از مشارکت فولاد مبارکه در احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان قدردانی می‌کنیم

در این مراسم استاندار اصفهان ضمن قدردانی از مشارکت فولاد مبارکه در احداث ۱۰۰ واحد مسکونی، اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ دستگاه لوازم‌خانگی برای مددجویان استان اظهار امیدواری کرد در سال‌های آینده نیز فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی خود به ساخت مسکن و رفع دیگر نیازمندی‌های مهم استان کمک‌ کند که با توجه به مدیران و تیم حال حاضر این مجموعه، این اتفاق قابل تحقق است.

سید رضا مرتضوی گفت: از نهادهایی نظیر کمیته امداد امام (ره)، بنیاد مسکن، بهزیستی، بسیج سازندگی، شرکت فولاد مبارکه و خیرین که با کمک‌های خود نظیر تأمین مسکن و جهیزیه لبخند رضایت را بر لب نیازمندان می‌آورند تشکر می‌کنم؛ این روند روبه‌رشد در میان بنگاه‌های اقتصادی برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی منشأ خیر و برکت است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:
فولاد مبارکه با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره کنار مردم است

در این آیین، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: این شرکت به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی عظیم و بزرگ‌ترین فولادساز کشور، در کنار نقش‌آفرینی در حوزه تولید، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را به‌عنوان مؤلفه‌های دیگری از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در دستور کار داشته و تلاش کرده با ایفای نقش در این حوزه‌ها همواره در کنار مردم باشد.

وی با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه اساساً عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را یکی از دغدغه‌های خود در قبال جامعه می‌داند تصریح کرد: فولاد مبارکه درراستای توسعه متوازن سعی کرده در همه حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شرایط بهتری را برای جامعه اسلامی و به‌ویژه برای مردم شریف استان و منطقه پیرامونی خلق کند.

وی در خصوص آیین برگزارشده و اقدامات فولاد مبارکه برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی، اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ دستگاه لوازم‌خانگی به مددجویان استان گفت: امروز شاهد اتفاق بسیار خوبی بودیم و فولاد مبارکه از این خرسند است که در چارچوب ضوابط و مقررات سازمان و در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی توانسته بخشی از منابع مالی اختصاص یافته به این حوزه را در مسیر کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هدایت کند و در این نهضت ملی و تأمین بخشی از منابع مالی موردنیاز برای ساخت این تعداد واحد مسکونی و اهدای جهیزیه و تهیه لوازم ضروری منزل سهیم باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:
فولاد مبارکه در این حرکت خیرخواهانه به رفع دغدغه خانواده‌های نیازمند کمک کرد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: با مشارکت فولاد مبارکه ۱۰۰ واحد مسکونی، ۲۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰ دستگاه لوازم‌خانگی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تأمین شد.

کریم زارع، با تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: امروز به‌صورت نمادین تحویل ۲۳ هزار واحد مسکونی در روستاها اتفاق افتاد که سهم استان اصفهان با کمک بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، فولاد مبارکه و خیرین، ۱۰۰۲ واحد است. این پروژه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان و با مشارکت مددجویان و گروه‌های جهادی انجام شد و فولاد مبارکه با این حرکت ، به رفع دغدغه خانواده‌های نیازمند کمک کرد.

وی گفت: همدلی خوبی در استان اصفهان برای کمک به نیازمندان شکل گرفته و با توجه به سخنان رئیس‌جمهوری، این همت و عزم را داریم که با همکاری نهادها، خیرین و صاحبان صنایع، تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام مددجویان فاقد مسکن را در روستاها خانه‌دار کنیم. یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، محدودیت‌ زمین بود که با همکاری بنیاد مسکن و استانداری بسیاری از چالش‌ها رفع شده است.

زارع در پایان گفت: از هم‌افزایی شرکت فولاد مبارکه برای تأمین مسکن، قدردانی می‌کنیم و امیدواریم به برکت این ایام، این همراهی‌ها، کاهش دغدغه‌های نیازمندان را به همراه داشته باشد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها