مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پروژه احداث مسیر سلامت «شمیم» به مساحت ۸۵۰ مترمربع با هزینه پنج میلیارد ریال طی سه ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۱۳۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ علی باقری با بیان اینکه توجه به پروژه‌های محله‌محور در اولویت برنامه‌ریزی و اجرایی منطقه هشت قرار دارد، اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری، مقیاس اصلی خدمت، تمرکز بر محله‌محوری است که در این خصوص ۲۰۰ محله در سطح شهر اصفهان در دستور کار بررسی و مطالعه قرار گرفت تا کیفیت سطح زندگی در این محلات به‌تدریج ارتقا یابد.

وی ادامه داد: یکی از این محلات در محدوده منطقه هشت شهرداری «خانه اصفهان» است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» افزود: نقطه آغاز تحقق این شعار ارتقای سطح کیفیت زندگی در محلات است، به‌گونه‌ای که شهروندان وقتی از محل زندگی خود خارج می‌شوند، تغییر در شهر را احساس کنند و حس بهتری از محله خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: پروژه مسیر سلامت شمیم در بافت پرتراکم جمعیتی محله خانه اصفهان واقع شده، به طوری که پیرامون آن را مدارس و محیط‌های آموزشی فرا گرفته است.

باقری افزود: پس از مطالعه درباره فاز اولیه، ضرورت احداث مسیر سلامت برای ارتقای سطح خدمات فرهنگی و تفریحی به شهروندان ساکن محله مذکور به منظور بهبود سلامت، سرزندگی، نشاط و افزایش مهارت‌های زندگی احساس و منجر به طراحی و اجرای پروژه شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مسیر سلامت شمیم به مساحت ۸۵۰ مترمربع و با هزینه پنج میلیارد ریال طی سه ماه اجرا شده است.

وی اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی احداث مسیرهای «سلامت اطلس» و «اصفهان ویلا» در محله‌های خانه اصفهان و رزمندگان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال نیز در حال ساخت است که تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و برای بهره‌برداری در اختیار شهروندان منطقه قرار خواهد گرفت.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها