راهیان نور، در گام دوم انقلاب اسلامی؛ بستری برای جهاد تبیین و جنگ جهاد روایت برای نسل جوان پیرامون درس‌ها و عبرت‌های هشت سال دفاع مقدس و آثار و برکات ارزشمند و هویت ساز آن خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۰۰۹۲۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر،  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: راهیان نور، فناوری استخراج و ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس است که بنیان سازه انقلاب اسلامی را در هماورد جنگ نرم، استحکام می‌بخشد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی که شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز ملی راهیان نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، قرائت شد، عنوان کرده است: هشت سال دفاع مقدس، تابلوی گویا و زنده از جلوه‌های غرورآفرین و افتخارآمیز وحدت، استقامت و پایداری ملت ایران در برابر رژیم بعث و نظام سلطه و به معنای حقیقی کلمه، جنگ تمام اسلام با تمام کفر را به نمایش گذاشت.

وی در این پیام اظهار کرده است: دفاع حماسی ملت ایران از مرزهای آبی و خاکی و بالاتر از آن مرزهای دینی، اعتقادی و انسانی؛ نشان از اوج وحدت ملی، حول محور امام مسلمین بود و معنای حقیقی «ما متحدیم» را در پرتو الگوی حکمرانی امت و امامت آشکار ساخت. جنگ هشت ساله که به‌عنوان یک توطئه جهانی علیه جمهوری اسلامی و سلطه مجدد قدرت‌های استکباری علیه این سرزمین آغاز شده بود، نه‌تنها ذلت و خواری دشمنان اسلام و انقلاب را در پی داشت، که معجزه‌گون، موجب شکوفایی و تبلور استعدادها و گنجینه‌های عظیمی از اخلاص، غیرت، رشادت و ایثار در میان مرد و زن و پیر و جوان این مرز و بوم شد؛ آن گونه که امام (ره) این را فتح الفتوح انقلاب دانست.

در پیام سردار سرلشکر باقری اعلام شده است: امروز راهیان نور، فناوری استخراج و ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس، این یادگار ارجمند و نگین درخشان تاریخ دیروز، امروز و فردای ماست که بنیان سازه پرشکوه انقلاب اسلامی را در هماورد جنگ نرم، استحکام می‌بخشد. به لطف و عنایت الهی، راهیان نور، در گام دوم انقلاب اسلامی؛ بستری برای جهاد تبیین و جنگ جهاد روایت برای نسل جوان پیرامون درس‌ها و عبرت‌های هشت سال دفاع مقدس و آثار و برکات ارزشمند و هویت ساز آن خواهد بود.

در این پیام آمده است: فناوری راهیان نور به مثابه حبل‌المتین دفاع مقدس باید برای همیشه پویا و زنده بماند و هدایت بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملل آزاده جهان قرار گیرد، چه اینکه امروزه بسیاری آزادگان منطقه با الگوگیری از دوران دفاع مقدس، در مقابل آمریکا جنایتکار و اذنابش ایستاده و مشق مقاومت می‌نمایند.

در پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شده است: ۲۰ اسفند ماه روز ملی راهیان نور را گرامی می‌دارم و ضمن سلام و درود بر امام راحل، شهدا و ایثارگران که با ایثار و از خودگذشتگی، پیروزی را به ملت ایران هدیه و حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت نمودند، از همه خادمان، راویان و دست‌اندرکاران این رویداد ملی قدردانی می‌نمایم و سفری توأم با صحت و سلامت و عنایت خاص حضرت، ولی عصر (عج) را برای همه زائران و نقش‌آفرینیان راهیان نور از خداوند متعال مسئلت دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها