سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره نشست امروز این کمیسیون برای بررسی علل مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس با حضور مسئولان ذیربط، گفت: تاکید بر حفظ آرامش خانواده‌ها برای پیگیری این موضوع و جدیت دستگاه‌ها برای دنبال کردن و به نتیجه رساندن موضوع از جمله خواسته‌های اساسی نمایندگان بود.
کد خبر: ۱۴۰۰۵۳۷

به گزارش جام جم آنلاین، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست امروز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی علل مسمومیت دانش آموزان، گفت: اتفاقاتی که در چند هفته اخیر در مدارس کشور رخ داد به یکی از موضوعات حساس و دغدغه نمایندگان مجلس تبدیل شده است؛ از این رو کمیته چهارجانبه‌ای از جانب رئیس مجلس موظف به پیگیری این موضوع شدند. کمیسیون امنیت ملی نیز بر حسب شأن تخصصی و نظارتی جلساتی را برگزار کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، افزود: بر همین اساس امروز نشستی با حضور نمایندگان و معاونین وزارتخانه‌های اطلاعات، کشور، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش برگزار کردیم. در جلسه امروز مباحث مختلفی مطرح شد و نظرات دستگاه‌ها به اطلاع و سمع و نظر نمایندگان کمیسیون رسید.

عمویی یادآور شد: نمایندگان نیز در این جلسه به طرح مباحث و دغدغه‌های مورد نظر خود پرداختند. تاکید بر حفظ آرامش خانواده‌های ایرانی برای پیگیری این موضوع و جدیت دستگاه‌ها برای دنبال کردن و به نتیجه رساندن موضوع از جمله خواسته‌های اساسی نمایندگان بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های فعال از جمله وزارت کشور که در حال حاضر متولی پیگیری این موضوع در دولت است، اقدامات خود را با قوت دنبال می‌کنند و ما تا حصول نتیجه در مجلس شورای اسلامی و از جایگاه و شان نظارتی موضوع را از دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌کنیم و دستگاههای اجرایی هم مسئول اطلاع رسانی بیشتر درباره جزئیات به مردم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها