بیانیه شماره (۳) وزارت کشور درباره مسایل پیش آمده در مدارس

سه نفر از دستگیرشدگان دارای سوء سابقه از جمله فعالیت در اغتشاشات اخیر هستند

درحالیکه جریانات ضدایرانی و سرویس‌های امنیتی کشورهای بیگانه متهم ردیف اول مسموم‌ سازی دانش‌ آموزان هستند، دولتهای غربی از فاز دوم‌ پروژه مسموم خود رونمایی کردند.
درحالیکه جریانات ضدایرانی و سرویس‌های امنیتی کشورهای بیگانه متهم ردیف اول مسموم‌ سازی دانش‌ آموزان هستند، دولتهای غربی از فاز دوم‌ پروژه مسموم خود رونمایی کردند.
کد خبر: ۱۴۰۰۵۳۵

به گزارش جام جم آنلاین، امروز یک مقام کاخ سفید مدعی شد که مسمومیت دانش‌ آموزان به دلیل اعتراضات خیابانی است و خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌ یاب سازمان ملل در این رابطه شد.

بلافاصله پس از این اتفاق، رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور از نامه‌نگاری جریانات سیاسی اپوزسیون با نهادهای بین‌المللی برای تشکیل چنین کمیته‌ای خبر دادند. خبری که نشان می‌دهد هماهنگی کاملی میان نهادهای به اصطلاح حقوق بشری با کاخ سفید وجود دارد.

مقامات کشورمان در روزهای اخیر با دقت موضوع مسمومیت دانش‌ آموزان را پیگیری کرده و پس از فرمان قاطع رهبر انقلاب درباره برخورد با عاملان این حوادث، امروز خبری درباره دستگیری تعدادی از افراد در ۵ استان منتشر شد.

با این همه، دولت‌های غربی امیدوارند تا از پروژه مسمومیت دانش‌ آموزان فرصتی برای افزایش مداخله در امور داخلی کشور بسازند. این دولت‌ها پیش از این در جریان اغتشاشات شهریور نیز چنین سناریویی را کلید زده بودند که به‌جایی نرسید.

در این رابطه سوال اینجاست که چرا دولت آمریکا برای موج کشتار دانش‌ آموزان در کشور خود کمیته حقیقت‌یاب تشکیل نمی‌دهد و حتی حاضر به محدودسازی قانون تجارت سلاح نیست؟

مواضع دوگانه این دولت‌ها به‌روشنی نشان می‌دهد که غرب با پایان پروژه ضدایرانی خود در جریان فشار هسته‌ ای می‌کوشد تا دست آویز تازه‌ای برای تداوم این فشارها بیابد که سریال مسمومیت دانش‌آموزان این فرصت را در اختیار غرب قرار داده و همین امر احتمال نقش پشت‌پرده این دولتها در ماجرای پروژه مسمومیت را افزایش می‌دهد.

غرب تاکنون بارها از پیمانکاران مرتجع در منطقه برای دستیابی به اهداف خود استفاده کرده که تازه‌ترین نمونه آن، حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) بود که توسط تندروهای داعشی رخ داد.

روشن است که این‌بار پروژه پیچیده‌تری علیه ایران شکل گرفته که تزلزل در وحدت داخلی کشور را به‌عنوان هدف اصلی دنبال می‌کند و بنابراین باید با ظرافت بیشتری به تحلیل و پیگیری این دسیسه پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها