رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از کشف ۵۰۰‌ کیلو گوشت قرمز غیر قابل مصرف در فیروزکوه با همکاری ماموران نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۰۲۲۹
به گزارش جام جم آنلاین تهران،محسن‌حمیدی ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر اظهار داشت: ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد هویت و غیرقابل مصرف انسانی در فیروزکوه با همکاری ماموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارتهای بهداشتی گفت: این حجم از گوشت در خودرویی فاقد شرایط حمل (خودروی سواری ۴۰۵) که بدون مجوز حمل قرنطینه‌ای در مسیر جاده تهران – فیروزکوه بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با مقام محترم قضایی و تشکیل پرونده، کل محموله ضبط و متهم به مراجع ذی صلاح جهت سیر مراحل قانونی معرفی شد.

حمیدی افزود: با توجه به اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی از ۱۰ اسفند ماه سال جاری، این اداره با بهره گیری از پرسنل دامپزشکی و با تشکیل گروه‌های عملیاتی ثابت و سیار، تشدید نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام تعطیل و منتهی به سال جدید در تمامی نقاط شهرستان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان محترم کلیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری و هرگونه موارد غیر بهداشتی را به شماره تلفن ۷۶۴۴۲۰۰۴ اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه در پایان‌ خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان تا ۴ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها