معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

درخشش دختران دانش آموز ایلامی در چهارمین جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی دانش آموزی مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

آمادگی ۱۰۰ واحد آموزشی برای پذیرش مهمانان نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از آمادگی ۱۰۰ واحد آموزشی در قالب ۴۹۰ کلاس درس برای پذیرش مهمانان و گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد
کد خبر: ۱۴۰۰۱۲۷

به گزار ش جام جم آنلاین ایلام ؛ علی درویشی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴٠۲ در این استان گفت: مهمانسرای ایلام، زائرسرای مهران و تمامی خانه‌های معلم و باشگاه‌های فرهنگیان آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.

وی ادامه داد: اسکان مسافران نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی از ۲۵ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۳ فروردین سال ۱۴٠۲ ادامه دارد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام افزود: پیش‌بینی می‌شود شهرستان‌های دره‌شهر، بدره، سیروان و ایلام بیشترین میزان پذیرش مهمانان نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان را داشته باشند.


درویشی گفت: با توجه همزمانی تعطیلات عید نوروز با ایام رمضان، از مسئولان اجرایی درخواست می‌شود در حوزه مسائل حفاظتی دقت نظر بیشتری داشته باشند.


وی  ادامه داد:  تجهیزات برخی مدارس ایلام پاسخگوی نیاز مهمانان نوروزی نیست بنابراین از مسئولان تقاضا می‌شود تجهیزات لازم را به صورت امانی در اختیار این اداره کل قرار داده تا مسافران با مشکل مواجه نشوند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان گفت: بیشتر مسافران نوروزی فرهنگی در ایام نوروز اسکان در مدارس ایلام را انتخاب می‌کنند بنابراین تجهیز این مکان‌ها اولویت مهم آموزش و پرورش استان است.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها