معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

درخشش دختران دانش آموز ایلامی در چهارمین جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی دانش آموزی مدرسه

دانش آموزان هنرستان هنرهای زیبای دختران ایلام موفق به کسب دو مقام اول در چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس، گرافیک و نقاشی دانش‌آموزی مدرسه شدند.
کد خبر: ۱۴۰۶۱۵۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛  اسد‌ی‌نیا معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: در چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس، گرافیک و نقاشی دانش‌آموزی مدرسه، دو تن از دانش‌آموزان هنرستان هنرهای زیبای دختران ایلام موفق به کسب مقام اول این جشنواره شدند.

وی در ادامه افزود: خانم نرگس عزیزبیگی از هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای دختران ایلام در این جشنواره در محور نقاشی سیاه قلم موفق به کسب مقام اول کشوری و بین المللی در مقطع هنرستان شد و در محور نقاشی آبرنگ نیز خانم تارا نیاکان لوح تقدیر بهترین اثر را در این جشنواره کسب کرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: یکی از اهداف مهم این جشنواره، کشف، رشد و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان استان‌های مختلف کشور است تا راه را برای آنان هموار کرده و استعدادها را به منصه ظهور برساند و امکاناتی را در این جشنواره برای دانش‌آموزان فراهم کند تا در مسیر مشخص استعدادیابی حرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها