رئیس هیئت عامل ایمیدرو در بازدید از شرکت فولاد سفیددشت خبر داد؛

اجرایی شدن طرح های تكمیلی توسعه فولاد سفید دشت در سال آینده

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد:

کمیته امداد در ۴۱ سال خدمت، کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان به همراه تعدادی از اعضای شورای مدیران به مناسبت فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس این نهاد، با آیت الله طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه اصفهان دیدار کردند.
کد خبر: ۱۴۰۰۰۹۶

جام جم آنلاین اصفهان ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این دیدار، کمیته امداد را یادگار ارزشمند امام(ره) خواند و بیان کرد: روحیه محرومیت زدایی و رسیدگی به وضعیت معیشت مردم از اصلی ترین دغدغه ها و خصوصیات بارز امام خمینی(ره) در قبل و بعد از انقلاب بود.

آیت الله طباطبائی نژاد با بیان اینکه این نهاد در ۴۱ سال خدمت، کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته از زحمات کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان قدردانی کرد و افزود: امروز آثار برکات انقلاب در همه امور کشور با برقراری عدالت در مناطق مختلف شهری و روستایی برای عموم مردم مشهود است.

وی با اشاره به آیه ۲۶۱ سوره بقره که می فرماید؛ کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق کنند همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هرکس بخواهد دو یا چند برابر می کند، اظهار داشت: هیچ عملی بالاتر از انفاق نیست و ایام نزدیک به عید نوروز و هفته احسان و نیکوکاری، فرصت مناسبی برای کمک به خانواده های نیازمند و بهره مندی از الطاف خداوندی است.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان نیز در این دیدار، تاسیس این نهاد حمایتی را حاصل تفکر دینی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه برای اشاعه فرهنگ نیکوکاری و نوعدوستی در جامعه مطرح کرد و اظهار داشت: درحال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار خانوار نیازمند با جمعیت ۳۰۰ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد هستند که با دو رویکرد؛ توجه به رفع نیازهای معیشتی همچنین توانمندسازی با ایجاد اشتغال پایدار و تاکید به مسائل فرهنگی به آنها خدمت رسانی می شود.

کریم زارع با بیان اینکه طبق برآورد سازمان های نظارتی، کمیته امداد بین دستگاه های استان دارای بهترین عملکرد در حوزه اشتغال است، ادامه داد: امسال تاکنون با تلاش کارشناسان واحد اشتغال و خودکفایی این نهاد، بیش از ۲۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان سطح استان فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به حمایت بیش از ۱۰۲ هزار نیکوکار از فرزندان ایتام و محسنین، افزود: مشارکت های مردم خیراندیش نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته و توانسته ایم با اعتماد نیکوکاران در زمینه های مختلف اعم از تامین مسکن، ایجاد اشتغال، کمک های درمانی، فرهنگی و... خدمات مطلوبی به نیازمندان ارائه کنیم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها