مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بجنورد ؛

آماده سازی بجنورد برای نوروز با کاشت ۵۰۰ هزار گلدان گل

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بجنورد از آماده سازی شهر برای نوروز با کاشت ۵۰۰ هزار گلدان گل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۹۶۵۱

آماده سازی بجنورد برای نوروز با کاشت ۵۰۰ هزار گلدان گلعباسعلی مهماندوست اظهار کرد: این تعداد گل در مرکز تولیدات شهرداری بجنورد آماده سازی شده و از ۱۵ اسفند ماه کاشت آن ها در پارک ها، معابر شهری، میادین و... آغاز می شود.

وی گفت: طی سال گذشته برای آماده سازی شهر برای ایام نوروز، ۴ هزار گلدان گل کشت شده بود.

به گفته مهماندوست، گل های کشت شده شامل بنفشه، شب بو، مینا چمنی، همیشه بهار و... است.

وی افزود: در حال حاضر نیروهای این بخش از شهرداری در حال پابیل زدن و آماده سازی معابر و میادین و... برای کاشت گل ها هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر آن، ماکت هایی از حیوانات از جمله خرگوش، قورباغه، اسب و حلزون آماده شده و بر روی آن ها چمن فرانکینا کشت و سبز شده است که در روزهای پایانی سال در شهر بجنورد جانمایی خواهند شد.

وی گفت: علاوه بر آن در ۴ میدان شهر که محل تردد مسافران و زائران حرم امام رضا (ع) است، ترکیباتی از گراویه، قلوه سنگ و گل کاری انجام می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بجنورد افزود: برای اجرای این طرح، تاکنون ۵۰ کامیون سنگ های مورد نیاز را به محل ۴ میدان حمل کرده اند.

وی با اشاره به اینکه پارک ها و بوستان های شهر نیز در حال آماده سازی برای شهروندان و مردم است، ادامه داد: در پارک بجنورد یک فرش بسیار بزرگ از گل ایجاد خواهد شد.

مهماندوست تصریح کرد: رنگ آمیزی جداول، صندلی و نیمکت پارک ها و المان ها نیز در دست اقدام است ./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها