رییس جمهور با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امروز سپاه پاسداران کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود ثبت کرده است.
کد خبر: ۱۳۹۹۱۳۸

به گزارش جام جم آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در آیین بزرگداشت سالروز میلاد اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار در جمع پاسداران آذربایجان غربی افزود: امروز، دشمنان از نام سپاه به لرزه می‌افتند و مشکل آنها با این نیروی مقدس این است که سپاه به دنبال دفاع از ارزش‌های الهی، مردم و وطن است.

وی اضافه کرد: آنها تصور کرده‌اند که با ترور نیروهای ما و سرداران عزیز ما، در دل نیروها و مردم ما تردید ایجاد می‌کنند که این خیال باطلی است.

رییس جمهور ادامه داد: سپاه پاسداران پرتلاش، کارآمد، موثر و مجاهد در دفاع از دین، قرآن، ارزش‌های اسلامی، سرزمین ایران عزیز، مردم بزرگوار بوده و کارنامه درخشانی در دفاع مقدس دارد، این نیرو در کمک مومنانه به مردم در آسیب‌ها و حوادثی نظیر زلزله، سیل و در عرصه‌های مختلف دارد.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کارنامه درخشانی در کارهای بزرگ و ماندگار و سازندگی دارد و در تربیت نیروی انسانی کارآمد برای همه بخش‌های نظام اقدام گسترده‌ای داشته است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز ما امنیت این استان و کشور را مرهون تلاش سپاه می‌دانیم، گفت: دشمنان بارها مقابله با ایران اسلامی را تجربه کرده و شکست خورده‌اند و خودشان هم این را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه شکست، وضعیت همیشگی دشمنان در مقابله با نظام اسلامی است، افزود: دفاع مقدس، جنگ اقتصادی و جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای عرصه‌هایی بود که آنان همواره شکست خورده‌اند.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به علت نشناختن مردم ایران اسلامی، اضافه کرد: مگر می‌شود که با این نظام بازی کرد، هرکسی در هرکجا بخواهد نسبت به این نظام بازی کند، شیطنت کند و یا با فساد تهدید کند، بداند که به قدری این نظام پاک است که آنها را شکست خواهد داد.

رییس جمهور کشورمان ادامه داد: امروز چهره‌هایی که در مکتب سپاه پاسداران تربیت شده‌اند، در جای جای کشور ایفای نقش می‌کنند و امنیت منطقه را مرهون رشادت‌های سپاه هستیم البته حضور نیروهای ما امنیت ساز بوده و موجب ایجاد امنیت شده است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه نیروهای مسلح در جای جای دنیا دنبال کشورگشایی هستند، تاکید کرد: داعش و گروه‌های تروریستی دست ساخته استکبار بودند ولی سپاه با حضور خود، امنیت ساز شد و کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود رقم زد و همچنین قهرمان مبارزه با تروریسم، سردار شهید قاسم سلیمانی شد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها