اولین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی از دوم تا چهارم اسفند ماه در سالن ۹ دی خیابان امام محمد باقر (ع)، با حضور ۳۲ شرکت اسلامشهری افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۹۹۰۷۰

بخشیان رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی در گفتگو با خبرنگار پویا نیوز گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه انعکاس توانمندی تولیدکنندگان شهرستان اسلامشهر به مسئولین و فعالین حوزه سلامت است. تولیدکنندگانی در سطح شهرستان داریم که اگر حمایت شوند می توانند تولیدات خودشان را مضاعف کنند و این باعث اشتغال و ارزآوری و امنیت اجتماعی بیشتر می شود.

بخشیان افزود: بخشی از تجهیزاتی که در کشور مورد استفاده قرار میگیرند وارداتی هستند و با حمایت تولیدکنندگان میتوانیم به مرور زمان این واردات را از کشور حذف کنیم.

وی ادامه داد: عمده بازدیدکنندگان این نمایشگاه جامعه پزشکی هستند و مشخص هست طی روزهای آینده بازدید بیشتری خواهیم داشت همچنین قصد داریم هر ساله این نمایشگاه را برگزار کنیم و برای حمایت از تولیدکنندگان این کار را ادامه دهیم.

لازم به ذکر است تولید تجهیزات پزشکی در شرکت های اسلامشهری در سطح بالایی قرار دارد به طوری که بسیاری از این تجهیزات در حال صادرات به کشور های دیگر است که قطعا با حمایت مسئولین این شرکت های دانش بنیان می‌توانند در دنیا حرف اول حوزه تجهیزات پزشکی را بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها