همزمان با هفته دولت ۳۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۷۵۵۲

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت ۳۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر کلنگ‌زنی، افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حبیبی افزود: امسال همزمان با بزرگداشت هفته دولت علاوه بر بهره برداری از پروژه های عمرانی در عرصه های مختلف در حوزه اقتصادی نیز تعدادی طرح با اعتبار و سرمایه گذاری بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال به اجرا در می آید که در اشتغال زایی برای نیروهای جوان و بومی شهرستان می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با اشاره به پیگیری ها و اقدامات انجام شده جهت احداث بندر خشک آپرین بیان کرد: با مساعدت وزیر اقتصاد در فاز نخست استقرار گمرک در محل بندر خشکی آپرین، فرصت اشتغال زایی جدید برای بیش از هزار نفر از نیروهای جوان و بومی شهرستان اسلامشهر به وجود می‌آید که با تکمیل و بهره‌برداری کامل از این پروژه علاوه بر کاهش سفرهای باری و ترانزیت جاده ای و افزایش سرعت حمل و نقل بار و کالا برای بالغ بر ۵ هزار نفر اشتغال زایی مستقیم به وجود می‌آید.

فرماندار شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: همه مسئولین شهرستان اسلامشهر با تمام ابعاد و توان در عرصه های مختلف به صورت جهادی و انقلابی پایه کار آمده و بیش از گذشته در خدمت مردم و رفع مشکلات و کمبودها بوده و کار می‌کنند، مشکلات و عقب ماندگی های زیادی در منطقه وجود دارد که برای رفع آنها زمان لازم است، که امیدواریم در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

وی با اشاره به جمعیت ۷۰۰ هزار نفری اسلامشهر، گفت: شهرستان اسلامشهر در عرصه های مختلف علمی، صنعتی، ورزشی، هنری و… پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه دارد، اما علیرغم تمام ظرفیت ها و در کنار همه پتانسیل های بالقوه کمبودها و کاستی های فراوانی هم وجود دارد که برای رفع آنها مرد عمل و پای کار می خواهد که با روحیه انقلابی و جهادی در خدمت مردم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در طی ۸ ماه گذشته در این شهرستان، تصریح کرد: با پیگیری و همراهی شریفیان نماینده بومی اسلامشهر در مجلس، مسائل و مشکلات در زمینه های مختلف آموزشی، درمانی، فرهنگی، اقتصادی و… شناسایی و نظام مسائل شهرستان تدوین‌ شده و برای رفع آنها بر اساس اولویت بندی در حال پیگیری و مطالبه از مدیران ملی و استانی هستیم.

وی با اشاره به سفر قریب به ۸ وزیر کابینه دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی به اسلامشهر، گفت: در طی چند ماه گذشته باحضور وزرا و مدیران کل استانی در شهرستان اسلامشهر علاوه بر بازدید میدانی از طرح های مختلف عمرانی، خدماتی و… از نزدیک مسائل مشکلات را مشاهده و بازدید کردند که تاکنون گام های موثری جهت رفع مسائل و مشکلات برداشته شده که تعدادی از آنها از جمله مشکل کمبود تخصیص و تامین اعتبارات، برای بهسازی و ایمن سازی محور حسن آباد به پل بادامک و تامین اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریالی برای آنها را می‌توان نام برد.

حبیبی افزود: همزمان با هفته دولت و در راستای خدمات رسانی به مردم و تامین مسکن اقشار آسیب‌پذیر عملیات اجرایی ۳۲۵۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن و به نام پروژه شهید همت با حضور مقامات عالی رتبه کشوری در شهرستان اسلامشهر کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اعلام ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان اسلامشهر، اذعان کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در عرصه‌های مختلف آموزشی، درمانی، خدماتی، برگزاری نشست های میز خدمت در مصلی های نماز جمعه و مساجد شهرستان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، نشست های هم اندیشی با اقشار مختلف مردم، دیدار با فعالان حوزه شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد ارتباط و پیوند بین دانشگاه و صنعت از جمله برنامه های هفته دولت در شهرستان اسلامشهر است.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با تاکید بر اجرای برنامه های شاخص در سه بخش شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: با پیگیری ها و دعوت مهدی شریفیان روز شنبه هفته آینده وزیر نیرو به شهرستان اسلامشهر سفر کرده و از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان را در عرصه های مختلف حوزه وزارت نیرو بازدید و در جلسه شورای اداری اسلامشهر شرکت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها