شعله گاز در دو روستای ابراهیم آباد و جعفرآباد روشن شد

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نعمت گاز طبیعی در دو روستای ابراهیم آباد و جعفر آباد از توابع شهرستان خورو بیابانک به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۹۸۵۱۴

جام جم آنلاین اصفهان ؛ ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل این شرکت، بیان داشت: در این پروژه بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه گذاری از نوع پلی اتیلن و ۲۰۰ علمک گاز با هزینه ای بالغ بر 80 میلیارد ریال اجرا گردیده است.

وی، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح از تیرماه سالجاری همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اصفهان آغاز گردید و طبق زمانبندی تعیین شده، خوشبختانه در موعد مقرر به بهره برداری رسیده است، افزود: با انجام این رویداد مبارک در این دو روستا، به برکت انقلاب اسلامی بیش از 200 مشترک در منطقه کویری استان از نعمت گاز بهره مند گردیده و به تعداد مشترکین گاز استان اضافه می شوند.

لازم به ذکر است، پروژه گازرسانی به دو روستای ابراهیم آباد و جعفرآباد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولین استان و شهرستان خور و بیابانک افتتاح و به بهره برداری رسید .

گفتنی است، شهرستان خوروبیابانک به مرکزیت شهر خور با وسعت افزون بر ۱۲ هزار کیلومتر مربع و 25 هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان، حدود ۱۰ درصد از کل مساحت استان اصفهان را در اختیار دارد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها