جزئیات عملیات دستگیری جنایتکار سریالی فیروزآباد

۴ مرد، قربانی شلیک‌‌های قاتل بی‌رحم

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از انهدام ۳ باند حرفه‌ای سرقت مسلحانه در مرکز و شمال استان، دستگیری مالخران و کشف حجم بالای اموال مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۸۳۳۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: یک باند سرقت در شهرستان زاهدان منهدم شد که به سرقت لوازم داخل خودرو اقدام می‌کردند که در یک عملیات پیچیده ابتدا اعضای باند سرقت دستگیر شدند و پس از دستگیری سارقین در جریان اعترافات اولیه مشخص شد آنها این اموال سرقتی را به افراد مختلفی می‌فروشند که در ادامه پس از هماهنگی با مرجع قضائی همه مالخرها نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در جریان دستگیری مالخرها بیش از 180 دستگاه پخش صوت خودرو و تعداد زیادی بلندگو و سیستم صوتی کشف شد که پیرو آن به همه افرادی که پیش از این گزارش سرقت در کلانتری‌ها ثبت کرده بودند اعلام شده برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند و صاحبان تعدادی از اموال نیز تاکنون شناسایی شده است.

وی بیان کرد: همچنین یک باند سه نفره سرقت مسلحانه موبایل نیز در روزهای اخیر در زاهدان منهدم شد که با سلاح سرد و گرم اقدام به سرقت می‌کردند. در ادامه همه مالخرهای مرتبط با این باند نیز دستگیر شدند که از آنها تعداد زیادی تلفن همراه مسروقه کشف شد و در حال حاضر در حال سیر روند تحویل به مال‌باختگان است.

وی گفت: یک باند سرقت مسلحانه نیز در منطقه سیستان واقع در شمال استان منهدم شد که در بازرسی از محل اختفای این باند تعدادی سلاح کلت و کلاشینکف و پلاک‌های قلابی خودرو کشف و ضبط شده است.

سرهنگ نصیری افزود: اعضای این باند در جریان سرقت به ایجاد رعب و وحشت و ناامنی و تیراندازی اقدام می‌کردند که در این سرقت‌ها دو نفر نیز به قتل رسیده بودند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اعضای این باند پس از دستگیری به مرکز استان منتقل شده‌اند و تاکنون در جریان اعترافات به 12 فقره تیراندازی و سرقت مسلحانه اعتراف کرده‌اند و به زودی با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها