مدیرکل راه آهن شمال از ترانزیت کوره کم سولفور ویژه سوخت کشتی ها خبر داد و گفت: این سوخت از روسیه با خط ریلی به دبی حمل می شود.
مدیرکل راه آهن شمال از ترانزیت کوره کم سولفور ویژه سوخت کشتی ها خبر داد و گفت: این سوخت از روسیه با خط ریلی به دبی حمل می شود.
کد خبر: ۱۳۹۸۱۵۸

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، رحمان معصومی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موفق به جذب و ترانزیت کوره کم سولفور ویژه سوخت کشتی ها که از روسیه به دبی می رفت، شدیم تا آن را از طریق قطار به بندرعباس حمل کنیم.

 

وی گفت: همچنین شرکت زغال سنگ البرز حدود هشت تا ۹ سال اقدام به ساخت ریل کرده ولی تاکنون یک گرم بار به راه آهن برای حمل نداده بود و با رایزنی موفق شدیم اولین محموله بار را از طریق راه آهن حمل کنیم.

 

وی گفت: ترانزیت ذغال سنگ از طریق قطار سبب می شود تا تردد ۲۰۰ دستگاه کامیون در سطح استان کمتر شود و از این رو باید نسبت به تقویت حمل ونقل جاده ای برنامه ریزی شود.

 

معصومی با اشاره به افزایش شمار مسافران ریلی در استان گفت: شمار مسافران جابجا شده در سال جاری ۵۰ درصد بیشتر شده است.

 

مدیرکل راه آهن شمال با عنوان این که محصولات کشاورزی استان از طریق دلالان و واسطه ها با کمترین سود خریداری می شود، گفت: ایجاد پایانه صادرات و واردات ریلی در ایستگاه تیرتاش از جمله برنامه ها است.

 

وی گفت: سرمایه گذاری برای ساخت پایانه صادرات و واردات ریلی صورت گرفته تا از طریق کانتینرهای یخچال دار تمامی محصولات باغی استان را به روسیه صادر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها