مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی:

موج سرما، روند مصرف گاز در استان را صعودی کرد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از سیر صعودی مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری استان خبر داد و گفت: طی یک هفته اخیر، مصرف گاز در استان خراسان شمالی یک میلیون و ۵۶۷ هزار متر مکعب افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۳۹۸۱۰۱

موج سرما، روند مصرف گاز در استان را صعودی کرد
بنا به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از افزایش مصرف گاز در استان در بخش خانگی و تجاری طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: مصرف گاز در استان خراسان شمالی ۵ میلیون و ۴۳۱ هزار متر مکعب در ۱۹ بهمن ماه، به ۶ میلیون و ۹۹۸هزار متر مکعب در ۲۴ بهمن ماه رسیده است که یک میلیون و ۵۶۷ هزار متر مکعب افزایش مصرف را نشان می دهد.

هاشمی اضافه کرد: براساس آمار و نمودارها، مصرف گاز از ۱۹ بهمن ماه روز به روز افزایش پیدا کرده و ورود موج جدید سرما به استان خراسان شمالی، بر روند صعودی مصرف گاز تاثیرگذار بود.

وی ضمن درخواست ازعموم شهروندان برای صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز ابراز کرد: امیدواریم با همراهی همه شهروندان و رعایت نکات مصرف بهینه، شاهد پایداری جریان  گاز و بهره مندی همه مردم از این نعمت الهی باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره به محدودیت های ایجاد شده در مصرف گاز صنایع گفت: براساس ابلاغیه دیسپچینگ شرکت ملی گاز، به جهت برخورداری مشترکان خانگی از گاز، محدودیت هایی برای برخی صنایع اعمال شد که امیدواریم با کم شدن برودت هوا، امکان کاهش محدودیت ها برای صنایع نیز فراهم شود./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها