فرمانده حوزه بسیج ادارات، کارگری و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس از آغاز به کار دومین جشنواره فرهنگی ورزشی این حوزه مقاومت در دهه مبارک فجر، با گرامیداشت شهدای امنیت و سلامت خبر داد.
فرمانده حوزه بسیج ادارات، کارگری و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس از آغاز به کار دومین جشنواره فرهنگی ورزشی این حوزه مقاومت در دهه مبارک فجر، با گرامیداشت شهدای امنیت و سلامت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۸۰۷۴

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده حوزه بسیج ادارات، کارگری و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس از آغاز به کار دومین جشنواره فرهنگی ورزشی این حوزه مقاومت در دهه مبارک فجر، با گرامیداشت شهدای امنیت و سلامت خبر داد. 

 

سرگرد مهدی قنبری با گرامیداشت دهه مبارک فجر، در این ارتباط اظهارداشت: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج ادارات، کارگری و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در پنج رشته دارت، فوتسال، فوتبال دستی،تنیس روی میز و دوومیدانی آغاز به کار کرده است.

 

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۳ تیم در هر رشته از صنایع و دستگاه‌های اجرایی به رقابت می‌پردازند.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات، کارگری و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس ادامه داد: این مسابقات در رشته فوتسال ویژه آقایان و در سایر رشته‌ها ویژه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

 

قنبری گفت: دومین دوره جشنواره فرهنگی-ورزشی حوزه مقاومت بسیج ادارات، کارگری و کارخانجات، جام فجر و با گرامیداشت شهدای امنیت و سلامت آغاز شده و تا سوم اسفندماه ادامه می‌یابد.

 

وی بیان کرد: این رقابت‌ها با هدف گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایجاد حس رقابت و دوستی سالم ورزشی میان ورزشکاران، تقویت روحیه تلاشگری بین کارمندان و کارگران دستگاه‌های اجرایی و صنایع برگزار می‌شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات، کارگری و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس همچنین عنوان کرد: نخستین دوره این جشنواره فرهنگی ورزشی، طی بهمن‌ماه سال گذشته در سه رشته دارت، فوتسال و فوتبال دستی برگزار شده بود که امسال، رشته‌های ورزشی به پنج رشته افزایش یافته است.

 

گفتنی است، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج ادارات، کارگری و کارخانجات سپاه ناحیه بندرعباس در پنج رشته دارت، فوتسال، فوتبال دستی، تنیس روی میز و دوومیدانی تا سوم اسفند ماه در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها