نماینده مردم شهرستانهای شوش و کرخه، محمد کعب عمیر از عملکرد خود در ۳ سال گذشته دفاع کرد و خبر از کلنگ زنی ها و افتتاحهای مختلفی در حوزه درمان، صنعت، راه، آب، برق و غیره داد.
کد خبر: ۱۳۹۷۸۰۴

 

 



محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با جام جم آنلاین گفت: در روزهای اتی MIR بیمارستان نظام مافی را افتتاح می کنیم، کلنگ زنی طرح کلان اقتصادی پایانه صادراتی کشاورزی (با صنایع تبدیلی کشاورزی)، کلنگ زنی پتروشیمی، کلنگ زنی کارخانه تولید خمیر کاغذ وکلنگ زنی بیمارستان کرخه را انجام می‌دهیم.


وی افزود: در حوزه برق نیز کلنگ زنی دو نیروگاه مقیاس متوسط ۴۲ مگاواتی و کلنگ زنی پست برق فوق توزیع ۴۰۰ کیلوولت نصر را خواهیم داشت. در حوزه کشاورزی نیز بزودی افتتاح شهرک گلخانه‌ایی را داریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر از کلنگ زنی کارخانه تولید وسایل جانبی موبایل و کامپیوتر که در منطقه کم سابقه ولی بسیار مفید است را عنوان کرد.


نماینده مردم شوش و کرخه در رابطه با سوال خبرنگار نسبت به پروژه بیمارستان شهدا اظهار داشت: بیمارستان شهدا شوش در روزهای گذشته اعتبارِ ۱۳ میلیارد تومان تزریق شد واین هفته حدود ۷ میلیارد به پروژه آن واریز می‌شود. حداکثر نیمه اول سال جدید اگر طبق برنامه پیش رود افتتاح آن را خواهیم داشت.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: فشار خود را برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی دو چندان کرده‌ام.


همچنین در روزهای آتی کلنگ زنی پلی کلینک هفت تپه که سال قبل از تامین اجتماعی کشور ۴۰ میلیارد تومان اعتبارگرفتم را آغاز می‌کنیم.

وی در مورد پروژهای پیش رو در حوزه راه اظهار داشت: پل خسرج در شهرستان کرخه که عرصه آن سال قبل ساخته شده بود و فقط ستونها ‌تکمیل نشده را وارد مناقصه کرده ایم و بزودی بعد از تعیین پیمانکار شروع به کار می شود.

کعب عمیر در مورد پروژه‌های شهرهای تابعه شوش افزود: در شهر حر توسعه شبکه برق شهر حر با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان را اخذ کرده‌ایم لذا چون شبکه برق حر مشکل اساسی در طراحی دارد و با ولتاژ ۱۱ و ۳۳ کیلوولت وارد حر شده بود لذا بر آن شدیم ۱۱ را حذف و به ۳۳ تبدیل می‌کنیم.

وی توضیح داد: همچنین اصلاح و توسعه شبکه آب حر با اعتبار حدودا ۲۸ میلیارد در حال انجام است و تعریض و بهسازی جاده ۲۳ میلیارد تومان که قبلا مصوب شده و در حال انجام توسط پیمانکار است و اخذ مجوزات پایانی برای استقرار پاسگاه شهر حر را نیز در حال انجام داریم.

وی یاداورشد: در شهر شاوور نیز اقداماتی همچون اخذ مجوز از ابفا استان و تحویل زمین واحداث پارک (سمت فدک)، تخصیص اعتبار واحداث مخازن وایستگاه پمپاژ برای شاوور با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، توسعه شبکه آب، توسعه شبکه برق در کوی بعثت و فدک و تعمیر سالن ورزشی و حمایت از بخش خصوصی در احداث درمانگاه را انجام داده‌ایم.

وی در مورد شهر الوان و فتح المبین اظهار داشت: بزودی اخبار عمرانی و پرحجم پیش رو و تکمیل شده این دو شهر را نیز به سمع مردم شریف شهرستانهای شوش کرخه خواهم رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها