همزمان با حضور ۱۶۵ نفر از قضات حوزه‌های مختلف قضایی تهران در ندامتگاه تهران بزرگ، ۳۹۵ نفر از مددجویان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفته، آزاد شدند.
کد خبر: ۱۳۹۷۷۷۴

به گزارش جام جم آنلاین، در پی موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه برای عفو معیاری متهمان و محکومان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، جمع کثیری از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ مورد عفو قرار گرفتند.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ گفت: با حضور ۱۶۵ نفر از قضات نواحی مختلف استان تهران در ندامتگاه تهران بزرگ ضمن بررسی آخرین وضعیت آزادی زندانیان و برخورداری مددجویان از ارفاقات قانونی، تا ۲۲ بهمن تعداد ۳۹۵ نفر از متهمین و محکومین واجد شرایط عفو گسترده رهبری آزاد شده و تعدادی از تقاضا‌های مددجویان هم در مراجع قضایی در دست بررسی است.

مزدارانی ادامه داد: نامه‌های عفو از سوی قضات اجرای احکام و مراجع قضایی حوزه‌های مختلف قضایی استان تهران و شهرستان‌های تابعه همچنان در حال وصول است و به زودی تمام مددجویانی که واجد شرایط عفو تشخیص داده شده‌اند آزاد شده، به کانون خانواده‌های خود می‌بازگردند.

مدیر ندامتگاه با تشریح روند اجرای عفو رهبری گفت: همه کارکنان اجرای احکام تا پاسی از شب و حتی روز‌های تعطیل، روند آزادی و تخفیف مجازات را بررسی می‌کنند تا هیچ مددجوی واجد شرایطی در ندامتگاه نماند.

بنا به این خبر، تعداد نهایی مددجویان آزاد شده طی روز‌های آتی اعلام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها