خروجی جلسه امروز هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال؛

انتخاب مربی ایرانی قطعی نیست

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مباحث مطرح شده در جلسه امروز این هیئت درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۱۳۹۷۷۶۹

به گزارش جام جم آنلاین، طهمورث حیدری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایرنا درباره بحث انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان در جلسه امروز هئیت رئیسه در ایلام، اظهار داشت: در این جلسه وارد جزئیات انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان نشدیم و مهدی تاج(رئیس فدراسیون) توضیحات کلی درباره مذاکره با گزینه‌های داخلی و خارجی عنوان کرد.

حیدری درباره اسامی مورد نظر برای هدایت تیم ملی فوتبال گفت: در جلسه امروز اسامی گزینه‌های مورد نظر مطرح نشد و قرار شد رئیس فدراسیون در جلسات بعدی درباره نتیجه مذاکراتش گزارشی را ارائه بدهد و گزینه نهایی را به هئیت رئیسه معرفی کند تا درباره سرمربی جدید تصمیم‌گیری شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌های هفته گذشته تاج، «آیا سرمربی آینده تیم ملی ایرانی خواهد بود؟» خاطرنشان کرد: در این جلسه تاج هم بحث گزینه‌های داخلی و هم خارجی را مطرح کرد و هنوز جمع‌بندی برای انتخاب گزینه داخلی توسط رئیس فدراسیون صورت نگرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها