وزیر ورزش و جوانان گفت که حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن فوق العاده بود.
کد خبر: ۱۳۹۷۵۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، حمید سجادی، در حاشیه بازدید خود از میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان که در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا شده است در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور جوانان در راهپیمایی فوق العاده بود. چهره‌هایی که می‌دیدیم، خانواده‌های محترمی که با جوانان آمده بودند و به طور کلی حضور جوانان، نوجوانان و نونهالان در راهپیمایی فوق العاده بود.

وی با بیان اینکه استقبال از مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عالی بود، افرود: من به زعم خودم به عنوان یک ایرانی، ملی پوش سابق، یک هم وطن و خادم ورزش و جوانان واقعا از مردم تشکر می‌کنم چراکه اتفاق بزرگی را رقم زدند و به این همت و ولایت مداری تبریک می‌گویم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره اهمیت برپایی میز ارتباطات مردمی و پاسخگویی به مطالبات مردم و نیز مطالباتی که بعضا امروز از سوی مردم مطرح شد، توضیح داد: این امر لازم است چون رویکرد دولت سیزدهم مردمی است. رویکرد این است که دولت مردمی با مردم، کنار مردم و گوش و چشم مردم باشد و خیلی خوشحالیم. حقیقتا از این امر انرژی می‌گیریم.

سجادی تاکید کرد: بعضا برخی جاها می‌رویم که مردم برای بیان مطالباتشان سرمان داد می‌زنند ولی ما گوش می‌کنیم، درک می‌کنیم و خود را جای مردم می‌گذاریم. تکالیف زیاد داریم و باید این تکالیف انجام و پیگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها