آشنایی با انواع خدمات جوشکاری سیار

اگر نیاز به خدمات جوشکاری سیار دارید، خواندن این خبر را از دست ندهید.
اگر نیاز به خدمات جوشکاری سیار دارید، خواندن این خبر را از دست ندهید.
کد خبر: ۱۳۹۷۵۷۹

جوشکاری یکی از خدمات بسیار پرکاربرد در ساختمان‌سازی و ساخت محصولات مختلف برای منازل، شرکت‌ها و ساختمان‌های متنوع است.

شاید در گذشته امکان دریافت خدمات جوشکاری در کارگاه‌های مختلف جوشکاری با سهولت بیشتری وجود داشت؛ اما این روزها به دلیل شرایط زندگی شهری، مراجعه مردم به کارگاه‌های جوشکاری، کاری سخت و زمان‎بر شده است.

این موضوع باعث شده تا خدماتی تحت عنوان خدمات جوشکاری سیار به مردم ارائه شوند تا مردم بتوانند با کاهش هزینه و زمان، از خدمات جوشکاری سیار استفاده کنند.

شاید تا به‎ حال به فکر دریافت خدمات از جوشکارهای سیار نبوده‌اید و یا نمی‌دانستید که این افراد چه خدماتی را به شما ارائه می‌کنند. به همین خاطر، در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد خدمات مربوط به جوشکاری سیار صحبت کنیم.


انواع خدمات جوشکاری سیار چیست؟

اگرچه کارگاه‌ها و مجموعه‌های مختلفی در سطح کشور در زمینه جوشکاری فعال هستند؛ اما گاهی نیازی به مراجعه به کارگاه‌های مختلف برای انجام خدمات جوشکاری نیست. می‌توان بسیاری از اقدامات مربوط به جوشکاری را در منزل و بدون نیاز به مراجعه به کارگاه‌های مختلف انجام داد. این موضوع باعث ‎شده تا بسیاری از افراد متخصص در حوزه جوشکاری، اقدام به ارائه خدمات جوشکاری سیار کنند.

در حال حاضر، می‌توان تنوع بالایی از خدمات را در حوزه جوشکاری در منزل انجام داد؛ اما باید در نظر داشته باشید که جوشکاری وسایل بزرگ و عظیم الجثه نمی‌تواند در خانه‌های مسکونی و ساختمان‌های مختلف انجام شود. از جمله خدمات جوشکاری که می‌توانند به صورت سیار و در ساختمان و منزل ارائه شوند، عبارتند از:

ساخت انواع زیر کولری

یکی از انواع خدمات ارائه شده توسط جوشکارهای سیار، ساخت انواع زیر کولری است. زیر کولری‌ها به عنوان یکی از ابزارهای ضروری در خانه‌های مسکونی و ساختمان‌های مختلف شناخته می‌شوند که برای ساخت آن‌ها نیاز به صرف زمان زیادی نیست؛ اما چون حجم و اندازه زیر کولری بزرگ است، شاید نتوان به ‎راحتی آن را با ماشین شخصی از کارگاه جوشکاری به ساختمان حمل کرد. به همین خاطر، با فراهم شدن امکان ساخت زیر کولری به صورت سیار، می‌توان راحت‌‌تر مراحل ساخت این محصولات را انجام داد.

ساخت چهارپایه یا تعمیر آن

چهارپایه‌ها، از جمله محصولات مورد نیاز برای هر ساختمان مسکونی و تجاری هستند که می‌توانند به صورت فلزی یا چوبی خریداری شوند. چهارپایه‌های فلزی به دلیل داشتن مقاومت بالا، می‌توانند بهترین گزینه برای ساختمان‌ها محسوب شوند؛ اما برای ساخت چهارپایه‌های فلزی نیز نیاز به جوشکاری است. جوشکاری سیار می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌های شما برای خرید چهارپایه، مراحل ساخت چهارپایه‌های فلزی را در سریع‎ترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین، در صورت خرابی یا شکستن پایه چهارپایه، می‌توان از خدمات جوشکاری سیار کمک گرفت.

جوشکاری انواع درب

همانطور که می‎دانید در برخی از شرایط امکان انجام جوشکاری در کارگاه وجود ندارد و لازم است که جوشکاری در محل انجام شود.

جوشکاری درب‌ آکاردئونی و فلزی، از جمله این موارد است که باید حتما در محل انجام شود. برای جوشکاری انواع درب ساختمانی و حفاظ‌های مختلف، می‌توان از خدمات جوشکاری سیار کمک گرفت.

در این صورت هم مراحل جوشکاری دقیق‎تر انجام می‌شود؛ هم می‌توان در هزینه‌ها و زمان نصب درب‌ها صرفه جویی کرد. بنابراین اگر قصد جوشکاری درب و پنجره را دارید، به خدمات در محل آن حتما توجه کنید که کارتان خیلی سریع‌تر از آنچه که فکر می‌کنید، پیش رود.

جوشکاری انواع قفسه فلزی

خرابی قفسه‌های فلزی مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و کوچک، می‌تواند مشکلات زیادی را برای صاحبان فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به‎وجود آورد. از طرفی جدا کردن یک بخش از قفسه و انتقال آن به کارگاه جوشکاری، می‌تواند چالش‌های زیادی را به همراه داشته باشد. خدمات جوشکاری سیار به صاحبان مغازه‌ها این امکان را می‌دهند تا سریع‎تر مراحل تعمیر قفسه‌های فلزی را انجام دهند. همچنین، افرادی که قصد ساخت انواع قفسه‌های فلزی را دارند، می‌توانند از خدمات جوشکاری سیار و در محل کمک بگیرند تا نیازی به جابجایی قفسه‌های مختلف نداشته باشند.

ساخت و جوشکاری آلاچیق برای باغ و ویلا

آلاچیق‌های فلزی می‌توانند تاثیر زیادی روی زیبایی باغ و ویلا داشته باشند؛ اما قطعا جابجایی یک آلاچیق بزرگ برای نصب در یک باغ یا ویلا، کار ساده‌ای نیست. این موضوع اهمیت دریافت خدمات جوشکاری در محل را پررنگ‌تر می‌کند. جوشکاری انواع آلاچیق باغ و ویلا می‌تواند با خدمات تخصصی جوشکاری سیار، بدون نیاز به جابجایی قطعات سنگین آلاچیق انجام شود. همچنین، در صورتی که آلاچیق ساخته شده در اثر گذر زمان تخریب شده و یا نیاز به جوشکاری مجدد داشته باشد، می‌توان از خدمات جوشکاری در محل استفاده کرد.

جوشکاری نرده‌های فلزی راه پله ها

به منظور جوشکاری و متصل کردن نرده‌های فلزی راه پله‌ها، می‌توان از خدمات جوشکاری به صورت سیار استفاده کرد. نرده‌های فلزی که در ساختمان‌های مختلف نصب می‌شوند، می‌توانند تاثیر زیادی روی امنیت افراد در هنگام عبور از راه پله‌ها داشته باشند. بنابراین، لازم است که مراحل جوشکاری انواع نرده‌ها به ‎صورت تخصصی و اصولی انجام شود تا امنیت ساختمان دچار مشکل نشود.

آشنایی با انواع خدمات جوشکاری سیار


ساخت و جوشکاری حفاظ برای پنجره ها

خدمات جوشکاری سیار به افراد این امکان را می‌دهد تا برای افزایش امنیت خانه‌های مسکونی خودشان هم که شده، اقدام به ساخت حفاظ برای پنجره‌ها کنند. قطعا حفاظ برای پنجره نمی‌تواند بدون اندازه‌گیری دقیق ساخته شود. بنابراین، جوشکاری در منزل امکان ساخت حفاظ دقیق و اصولی را برای پنجره‌های خانه‌های مسکونی می‌دهد.

تعمیر لولا و درب و پنجره فلزی

گاهی اوقات لولاها و درب و پنجره‌های فلزی در اثر گذر زمان و یا استفاده نادرست، دچار خرابی می‌شوند. خرابی این درب‌ها و پنجره‌ها، می‌تواند چالش‌های زیادی را برای صاحبان ساختمان‌ها و خانه‌های مسکونی به دنبال داشته باشد. برای رفع مشکل درب و پنجره‌های فلزی، توصیه می‌شود که افراد از خدمات جوشکاری سیار استفاده کنند. در این صورت دیگر نیازی به جابجایی درب و پنجره نیست و می‌توان در همان محل، مراحل تعمیر لولا، درب و پنجره فلزی را انجام داد.

ساخت و جوشکاری حصار برای باغ و ویلا

حفاظ‌ها و حصارهای ساختمانی می‌توانند برای افزایش امنیت ساختمان‌ها ساخته و نصب شوند. البته حصار تنها برای محیط‌های باز مانند باغ و ویلا قابل استفاده است و می‌تواند با ایجاد محدودیت در تردد، باعث افزایش امنیت شود. در صورت نیاز به ساخت و جوشکاری حصار برای باغ و ویلا، می‌توان از خدمات جوشکاری در ساختمان استفاده کرد. در این صورت دیگر نیازی به جابجایی حصارهای ساخته شده در کارگاه‌های ساختمانی برای نصب در باغ و ویلا نیست.

ساخت و نصب انواع حفاظ فلزی برای پشت بام و تراس

به منظور ساخت حفاظ فلزی جهت نصب روی پشت بام و تراس، لازم است که جزئیات دقیق حفاظ از روی تراس یا پشت بام اندازه گیری شود. بدیهی است که هر چقدر هم اندازه‌های گرفته شده دقیق باشد، ولی مراحل ساخت حفاظ در کارگاه انجام شد؛ باز هم احتمال بروز خطا وجود دارد. این موضوع ایجاب می‌کند که حتما از خدمات جوشکاری سیار برای نصب انواع حفاظ فلزی روی پشت بام و تراس استفاده شود.

هزینه خدمات جوشکاری سیار چقدر است؟

هزینه خدمات جوشکاری سیار بستگی به نوع خدمات دریافت شده دارد. با توجه به اینکه حجم کار جوشکاری در هر یک از شرایط و خدمات ذکر شده با هم متفاوت است، هزینه مربوط به خدمات ارائه‎ شده برای جوشکاری سیار نیز متفاوت خواهد بود. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه و تعرفه جوشکاری در محل، با شرکت‌های معتبر که در حوزه جوشکاری در منزل خدمات ارائه می‌کنند، صحبت کنید. جوشکار سیار، یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات جوشکاری در محل است که توانسته خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، به مشتریان خود ارائه کند.

جمع بندی

با توجه به اهمیت جوشکاری در منزل و ساختمان‌های مسکونی و تجاری، در این مقاله در مورد خدمات جوشکاری سیار صحبت کردیم. امیدواریم که با خواندن این مقاله، متوجه خدماتی که می‌توانید در این زمینه دریافت کنید، شده باشید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها