مسئولیت مضاعف مداحان در عرصه جهاد تبیین است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

مسئولیت مضاعف مداحان در عرصه جهاد تبیین است

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد:

برپایی ۲ هزار غرفه جذاب و متنوع در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه روزی نو به تشریح برنامه‌های شاد و متنوع سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر راهپیمایی شرکت کنندگان در روز جشن انقلاب پرداخت و گفت:در طول مسیر راهپیمایی حدود ۲ هزار غرفه برپا شده شده است.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه روزی نو به تشریح برنامه‌های شاد و متنوع سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر راهپیمایی شرکت کنندگان در روز جشن انقلاب پرداخت و گفت:در طول مسیر راهپیمایی حدود ۲ هزار غرفه برپا شده شده است.
کد خبر: ۱۳۹۷۵۶۰

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با برنامه روزی نو از رادیو اقتصاد به برپایی ۲۰۰۰ غرفه جذاب و متنوع در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن تشریح مسیر‌های راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پرداخت و گفت:ما ۱۲ تا مسیر در راهپیمایی تهران داریم، مبادی از ۱۲ مسجد است که این مسیرها به سوی خیابان انقلاب و میدان آزادی، منتهی خواهد شد و یک مسیر ویژه هم داریم از شهرک اکباتان بعنوان مسیر ویژه شهید آرمان علی وردی که مردم عزیز آن منطقه از این شهرک به سوی میدان آزادی راهپیمایی خواهند کرد.

وی گفت: در طول مسیر راهپیمایی حدود ۲ هزار غرفه در زمینه‌های مختلف، با جاذبه‌های مختلف برپا شده است. امسال گروه‌های مختلف، گروه‌های مردمی، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف با به نمایش درآوردن دستاورد‌های انقلاب و اقتدار نظام اسلامی جلوه‌های خوبی را به مردم عزیزی که در راهپیمایی شرکت می‌کنند نشان خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: امروز ایران شاهد یک حماسه‌ بزرگ دیگری خواهد بود و گام‌های استوار مردان و زنان و پیران و جوانان این سرزمین در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک جلوه‌ دیگری را از اقتدار و ایستادگی ملت ایران انشاالله به نمایش خواهد گذاشت و دنیا خواهد دید بعد از ۴۴ سال همچنان این مردم پای انقلاب شان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی افزود: سراسر ایران اسلامی خودشان را آماده کردند برای حضور در راهپیمایی شهر‌ها، بخش‌ها و بسیاری از روستا‌ها و قطعا انشاالله امروز پس از راهپیمایی اگرچه واقعا این صحنه‌های باشکوه را خیلی نمی‌توان به تصویر کشید، ولی همکاران شما در رسانه‌ها یقینا این جلوه‌های اقتدار را به نمایش خواهند گذاشت و به تصویر خواهند کشید.

وی گفت:تهران ام القرای جهان اسلام ویژگی خاص خودش را دارد و مردم انقلابی تهران که در طول ایام سال در مناسبت‌های مختلف، در طول این ۴۴ سال همیشه در صحنه بودند امروز یقینا بار دیگر جلوه‌های بسیار زیبایی را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی درباره اجرای برنامه‌های ویژه کودکان در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:غرفه‌های ویژه کودکان برپا خواهد شد که من همین جا دعوت می‌کنم از کودکان عزیز به همراه والدین شان، حتما بیایند، حیف است برنامه‌های بسیار خوبی که در غرفه‌های کودکان پیش بینی شده در ۶ نقطه در مسیر راهپیمایی که قبلا هم اعلام شده و اطلاع رسانی شده استفاده نشود.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی در ادامه به برپایی غرفه‌های اقوام مختلف ایرانی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: غرفه‌های مختلفی با نگاه‌های مختلف قومی که وحدت ملی ما در ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته خواهد شد، اقوام مختلف کشور در مسیر راهپیمایی امروز غرفه دارند و انشاالله حضور اقوام مختلف ایرانی را در غرفه‌ها خواهیم دید و همچنین میز خدمت که در ضلع جنوبی میدان آزادی، مدیران کل استان تهران پاسخگوی مردم عزیزمان در میدان آزادی خواهند بود و همچنین در خیابان انقلاب حوالی وزارت کار، وزرای محترم دولت آنجا میز خدمت خواهند داشت و امروز واقعا جلوه‌هایی از حضور مسئولین نظام جمهوری اسلامی در کنار مردم و پاسخگویی مردم را ما شاهد خواهیم بود.

وی در پایان گفت: امروز واقعا در مراسم راهپیمایی تهران برنامه‌های بسیار خوب، جذاب و تریبون هم محتوای بسیار خوبی را خواهند داشت و امیدواریم انشاالله مردم عزیزمان با حضور خودشان از این برنامه‌ها بهره بگیرند و استفاده کنند و شهرستان‌های استان تهران هم ما حدود ۴۰ راهپیمایی حداقل در شهر‌ها و بخش‌های استان تهران را داریم که مردم عزیز این شهرستان‌ها هم همگام با سایر شهر‌های کشور این راهپیمایی باشکوه را انشاالله برپا خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها