به مناسبت ایام الله دهه فجر :

83طرح در شهرستان میبد به بهره برداری می رسد

به مناسبت ایام الله دهه فجر:

22 پروژه در شهرستان خاتم افتتاح می شود

یزد- فرماندارشهرستان خاتم گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر22 طرح با اعتباری بالغ بر20میلیارد تومان دراین شهرستان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۲۶

 به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، علی اکبریان در سلسله نشستهای خبری دهه فجر که به میزبانی روابط عمومی استانداری برگزارشد درجمع خبرنگاران رسانه حضور یافت و گزارشی ازپروژه های افتتاحی این شهرستان ارائه کرد.

وی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر22 طرح با اعتباری بالغ بر20میلیارد تومان در حوزه ها ی تکمیل فضاهای آموزشی،ایجادچمن مصنوعی، تامین آب شرب عشایر و افتتاح چندین واحد مسکونی ویژه ممدجویان دراین شهرستان افتتاح خواهد شد.

اکبریان تصریح کرد: شهرستان خاتم نیز به مانند دیگر نقاط  کشور از نعمت های این انقلاب بهره مند شده اما به علت شرایط خاص این شهرستان همانطورکه بارها اعلام کردیم و معتقد هستیم این شهرستان قربانی توسعه نامتوازن در استان شده است .

 وی گفت: در یک سال گذشته بر روی برخی ظرفیتها ی شهرستان سرمایه گذاری صورت گرفته است ودر حوزه منابع طبیعی و محیط زیست ظرفیتها ی خوبی در این شهرستان وجود دارد و معتقد هستیم در حوزهایی مانند گردشگری که یکی از حوزه ها ی کار افرین در کشور است باید ساماندهی مناسبی صورت بگیرد.

اکبریان در خصوص سفر ریاست جمهور به این شهرستان نیز گفت: در جریان سفر اول  برای محور  هرات - هرابرجان 40میلیارد ریال اعتبار تخصیص بافت که در سفر دور دوم نیز مجددا تخصیص اعتبار داشتیم  وهمین باعث شد بین 10 تا 15 کیلومتر از این محور اماده اسفالت شود.

اکبریان با اشاره به کسب اعتبار جهت تجهیز مراکز اجتماعی کمتر برخوردار از تمرکز شهرستان بر حوزه  بهداشت و درمان خبر داد و افزود : جهت تکمیل بیمارستان این  شهرستان اعتبارات خوبی دریافت شده  و امیدواریم طی سه ماه  اول  سال اینده شاهد اتمام این بیمارستان باشیم

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها