به مناسبت ایام الله دهه فجر :

83طرح در شهرستان میبد به بهره برداری می رسد

به مناسبت ایام الله دهه فجر:

17پروژه در شهرستان ابرکوه افتتاح می شود

یزد- فرماندارشهرستان ابرکوه گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر17 طرح در قالب 25 ریز پروژه با سرمایه گذاری 290میلیارد تومان دراین شهرستان افتتاح و به بهر برداری میرسد.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۲۵

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، محمد هادی زارع زاده در سلسله نشستهای خبری دهه فجر که به میزبانی روابط عمومی استانداری برگزارشد درجمع خبرنگاران رسانه حضور یافت و گزارشی ازپروژه های افتتاحی این شهرستان ارائه کرد.

وی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر17 طرح در قالب 25 ریز پروژه با سرمایه گذاری  290میلیارد تومان دراین شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد که یکی از مهمترین این طرح ها ، افتتاح پروژه ایست و بازرسی ابرکوه پس از18سال بلاتکلیفی است .

زارع زاده تصریح کرد: شهرستان ابرکوه و شهرستان ها یجنوبی  استان یزد جزو مناطق کمتر برخودار استان هستند و معتقد هستیم این شهرستان ها قربانی توسعه نامتوازن در استان شده است .

وی با قدردانی ازاختصاص اعتبارات مناسب برای مناطق کمترتوسعه یافته استان ، در مورد طرح های آماده بهردارا ی در این ایام گفت: یکی از مهمترین طرح های قابل بهربرداری درابرکوه در دهه فجر افتتاح ایستگاه ایست و بازرسی ابرکوه است که پس از18سال بلاتکلیفی با تخصیص اعتباری بالغ بر 8میلیارد تومان خاتمه یافته ودراین هفته افتتاح خواهد شد .  

وی از دیگر طرح ها ی مورد بهره برداری در این شهرستان را بهره بردار ی از محور صفا شهر به اسفند اباد  به مسافت 44کیلومتر  پس از 15سال بلاتکلیفی  ذکر کرد و گفت : بهره بردای ازیک ترمینال فراوری پسته ، یک واحد  سنگ شکن و  بهره داری از دو چمن مصنوعی  و یک سالن ورزشی از دیگر طرح های می باشد که دراین ایام در شهرستان به بهره برداری می رسد .

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها