طرح‌های شهرداری بندرعباس در دهه فجر آماده افتتاح

شهردار بندرعباس گفت: در دهه فجر امسال ۲۵ طرح شهرداری با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
شهردار بندرعباس گفت: در دهه فجر امسال ۲۵ طرح شهرداری با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۹۷۱۷۰

هرمزگان-جام جم انلاین-شهردار بندرعباس گفت: در دهه فجر امسال ۲۵ طرح شهرداری با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

 

مهدی نوبانی در نشست خبری افزود: بهره برداری از بوستان آزاد شهر، بهره‌برداری از زمین ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال واقع در سه راه برق، پل معلق در کوهستان پنجه علی، پارک‌های محله ای، آسفالت محلات، تلویزیون اینترنتی شهرداری و بهسازی پارک مهرگان از مهم‌ترین این طرح‌ها است.


وی گفت: ساخت ۴۰ متر تونل نور در خیابان دانشگاه، افتتاح نمایشگاه دائمی صنایع دستی در پارک دولت، اصلاح هندسی جهت گشایش گره‌های ترافیکی بازگشایی خیابان ۲۰ متری در ۱۳ هکتاری و ساخت حوض خشک، زیرسازی‌های آسفالت سطح شهر و ورودی آن و احداث پیست دوچرخه سواری پارک جنگلی در محله آزادشهر از دیگر پروژه‌های دهه فجر امسال است.


شهردار بندرعباس افزود: طرح پل معلق به طول ۲۶۰ متر و ۸۵ متر ارتفاع، با اعتبار ۳ میلیارد تومان در پارک پنجه علی قرار دارد.

 

وی گفت: زیپ لاین یکی دیگر از طرح‌های دهه فجر است که در پارک کوهستانی پنجه علی قرار گرفته است.
زیپ لاین فعالیتی در گروه تفریحی و هیجانی است که برای انجام این تفریح طناب مخصوص بین دو نقطه وصل می‌کند.


وی با تاکید بر اینکه بندرعباس نباید به محلی برای پارک خودرو گردشگران قشم تبدیل شود، خاطرنشان کرد: شهر بندرعباس باید مقصد گردشگری باشد.


نوبانی با اشاره به اینکه زیباسازی فضای شهری بندرعباس نیز از آبان ماه آغاز شده است، افزود: رنگ آمیزی المان‌ها و دیوار‌های شهری و گلکاری و نورپردازی شهری از مهم‌ترین برنامه‌های زیباسازی شهری است که در این مدت انجام شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها