استاندار همدان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان همدان به تصویب رسید، گفت: با توجه به وحدت و انسجامی که بین ارکان نظام در استان حاکم است، توانستیم اعتبارات خوبی را در سفر رئیس جمهور به استان به‌تصویب برسانیم و با تکیه بر این وحدت، مسائل و مشکلات استان را پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۱۳۹۶۸۰۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در جریان سفر به ملایر، ضمن بازدید از مدرسه‌ مهر پدرانه که سردار شهید حاج قاسم‌ سلیمانی آن را کلنگ‌زنی کرد، افزود: با وحدت و انسجامی که در بین ارکان نظام در همدان وجود دارد، مشکلات استان را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور به استان برای ملایر در نظر گرفته شد، ادامه داد: نزدیک به ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان ملایر در سفر رئیس جمهور به استان در نظر گرفته شده که به طور قطع سرآغاز تحولات شگرفی است.

استاندار همدان اظهار کرد: تلاش‌های مجدانه‌ نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در عرصه‌های مختلف برای حمایت از تولید، صنعت و معدن، کشاورزی و رسیدگی به امور محرومان استان و شهرستان قابل تقدیر است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه اقدام خیرین مدرسه‌ساز استان، در راستای رشد و تعالی علم و دانش است، اضافه کرد: مدارس خوب و بزرگی توسط خیرین مدرسه‌ساز در سطح استان به ویژه شهرستان ملایر توسط خیرین ساخته شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز با نگاه خیرخواهانه و نیک‌اندیشی اقدامات عظیمی در سراسر کشور انجام داده‌اند، تصریح کرد: خداوند توفیق مدرسه‌سازی را به هر کسی عطا نمی‌کند بنابراین مدرسه‌سازی یک توفیق الهی است.

استاندار همدان ادامه داد: از خیرین مدرسه‌ساز که مدارس خوب و بزرگی را در سطح استان به ویژه شهرستان ملایر ساخته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها