فرماندار اسلامشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۶۸۷ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای ۹۷۳ نفر در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۶۴۸۰

حسین حبیبی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این پروژه ها در دهه مبارک فجر و با حضور مقامات ملی و استانی افتتاح خواهد شد.

وی به سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نیز اشاره کرد و گفت: با حضور دکتر یوسف نوری که امسال برای دومین بار در شهرستان حضور می یابد، ۵ مدرسه جدید با ۵۱ کلاس درس افتتاح خواهد شد و همچنین کلنگ زنی احداث ۳ مدرسه دیگر نیز انجام می شود.

فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های لازم در حال انجام است تا در هفته های آتی نیز زمینه لازم برای افتتاح رسمی بندر خشک آپرین با حضور مقامات کشوری و استانی فراهم شود.

حسین حبیبی با بیان اینکه کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت روستای بهرام آباد و پایگاه بهداشت سالور نیز در دهه مبارک فجر صورت می گیرد ادامه داد: آغاز بهره برداری از بخشی از کمربندی شمالی اسلامشهر، افتتاح یک ایستگاه آتش نشانی و ساختمان اداره آب و فاضلاب در احمدآباد مستوفی، از دیگر پروژه های مهم شهرستان در این دهه به شمار می روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها