یک کارشناس رسانه گفت: واکنش رسانه‌ های معاند به اتفاقاتی مانند حادثه اصفهان، در امتداد شکست‌های چند ماه گذشته دشمن است چراکه تمام توان میدانی خود از جمله صفحات فیک و سلبریتی‌ ها را هزینه کردند اما نتوانستند میدان را به دست بگیرند.
کد خبر: ۱۳۹۶۳۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، محمود کبیری یگانه، کارشناس رسانه پیرامون تلاش رسانه‌ های معاند در خصوص حادثه اصفهان اظهار کرد: از شب گذشته اخبار رسانه‌های معاند را رصد کردیم و متاسفانه این رسانه‌ها همانند قضیه تورقوز آباد به صورت مضحک به این موضوع می‌پردازند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند فضاسازی صورت می‌دهند که یکی از مهم ترین نقاط وزارت دفاع را هدف قرار داده‌اند افزود: واقعیت این است که طی چهار ماه گذشته دشمن به شدت ضرباتی خصوصا در حوزه رسانه دریافت کرده است و توسط خود دشمن عنوان شده که ریزش مخاطب داشتند.

این کارشناس رسانه گفت: شکست‌های پی در پی دشمن در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای باعث شده که با اخبار غیرواقعی و خبرسازی تمسخر آمیز وارد میدان شوند.

وی افزود: شاهد هستیم دشمنان با عجله و شتاب زده در موضوعات عمل کرده و افزایش اخبار کذب و فرافکنی‌ها در رسانه‌ها موجب ریزش مخاطب در این رسانه‌های شده که قابل پذیرش نیست.

کبیری یگانه تصریح کرد: واکنش رسانه‌ های معاند به اتفاقاتی مانند حادثه اصفهان، در امتداد شکست‌های چند ماه گذشته دشمن است چراکه تمام توان میدانی خود از جمله صفحات فیک و سلبریتی‌ها را هزینه کردند اما شکست خوردند و نتوانستند میدان را به دست بگیرند.

وی افزود: دشمنان روح مردم ایران را نمی‌شناسند، افرادی هم که از ایران با رسانه‌های معاند همکاری می‌کنند غالباً از بدنه واقعی جامعه جدا شده بودند و فاصله داشتند و همین افراد خوراک فکری به شبکه‌های سعودی و اینترنشنال می‌دهند که مورد تمسخر قرار گرفتند.

این کارشناس مسائل رسانه خاطرنشان کرد: دشمن صرفاً در فضای مجازی و رسانه‌ها فعالیت داشته و با گذشت زمان و آشنایی مردم با ماهیت واقعی آنان، جامعه متوجه شد، کف میدان چه اتفاقاتی افتاده است.

وی افزود: وقتی مردم دیدند حرف‌ها در میدان اغتشاشات با مطالبات و خواست جامعه فاصله دارد صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و فاصله گرفتند و بار دیگر باعث ناامیدی دشمن شدند.

منبع: رادیو گفت‌وگو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها