اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه:

عوامل اصلی خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در اصفهان دستگیر شدند

یک مقام ایرانی در گفت‌وگو با الجزیره از تقلای صهیونیست‌ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست در حمله تروریستی اخیر در اصفهان پرده برداشت و از چرایی فاصله گرفتن آمریکا از این تهاجم ناموفق سخن گفت.
کد خبر: ۱۳۹۶۳۹۲

به گزارش جام جم آنلاین، یک مقام مسئول ایرانی در خصوص حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در شامگاه هشتم بهمن و تلاش رسانه‌های صهیونیستی برای دستاوردسازی از این حمله تروریستی در گفت‌وگو با الجزیره توضیح داد.

وی تصریح کرد: «حمله اصفهان موفقیت آمیز نبود و سخنان منابع اسرائیلی صرفا تبلیغاتی و برای سرپوش گذاشتن بر این شکست است. نشانه‌های عملی اولیه حاکی از دست داشتن اسرائیل در حمله به اصفهان است و تحقیقات باید ادامه یابد».

این مقام مسئول ایرانی تصریح کرد که احتمالات موجود نشان می‌دهد که ریزپرنده‌ ها از داخل ایران و از نزدیکی محل هدف بلند شده‌اند.

وی افزود: «اسرائیل به خوبی می‌داند که پاسخ آن را دریافت خواهد کرد و این همان چیزی است که پیش از این نیز، به دور از هر گونه سروصدا و اظهارنظرهای متوالی اتفاق افتاده است. واشنگتن از این حمله فاصله می‌گیرد؛ زیرا می‌داند که آن شکست خورده و تهران را مجبور به تغییر سیاست‌هایش نخواهد کرد. کسانی هستند که با آتش بازی می‌کنند. ما تردیدی نداریم که اگر برای آغاز یک جنگ منطقه‌ای تصمیم بگیرند؛ خودشان نخستین کسانی هستند که خواهند سوخت».

روابط عمومی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران بامداد یکشنبه در اطلاعیه‌ای از حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌ های کارگاهی وزارت دفاع در شامگاه هشتم بهمن خبر داد و افزود با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته، یکی از آن‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزارت دفاع اعلام کرد این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشت و خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرد و تنها آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نمود.

پیش از این، وبگاه دیفنس اکسپرس با مقایسه تصاویر ماهواره‌ای سایتی که در اصفهان هدف حمله ناکام تروریستی قرار گرفت در تاریخ‌های ۲۶ نوامبر ۲۰۲۲ و ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳، اذعان کرد این سایت هیچ خسارتی ندیده است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها