نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه از کاهش ضریب اشغال تخت هتل‌های کرمانشاه به حدود ۲۰ درصد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۶۳۴۶

جام جم آنلاین؛  نایب رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه از کاهش ضریب اشغال تخت هتل‌های کرمانشاه به حدود ۲۰ درصد خبر داد.

سیروس گل عنبر، بااشاره به کاهش ضریب اشغال تخت هتل‌ها در کرمانشاه، اظهار کرد: هرساله در ایام فصل سرد سال و با توجه به کاهش مسافرت‌ها، ضریب  اشغال تخت هتل‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند و در حال حاضر ضریب اشغال تخت هتل‌ها در کرمانشاه به حدود ۲۰ درصد کاهش یافته که شرایط خوبی برای هتل داران نیست.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه تصریح کرد: هتلداران استان در طرح‌های زمستانی خود برای مسافران تخفیف قائل شده‌اند که میزان این تخفیف در هتل‌ها و مراکز اقامتی مختلف متفاوت است.

وی با بیان اینکه هتلداران کرمانشاه با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: طی چند سال اخیر، زلزله، سیل، شیوع بیماری کرونا و حوادث ماه‌های گذشته را پشت سر گذاشته‌ایم که باعث شده آمار مسافرت‌ها کاهش پیدا کند و این مسئله روی فعالیت هتلداران هم تاثیر گذاشته است.

گل عنبر خاطرنشان کرد: در این شرایط هزینه حامل‌های انرژی و لوازم و تجهیزات هتلینگ هم به شکل سرسام آوری افزایش یافته و این مسئله کار را برای هتل‌ها سخت کرده است.

وی ادامه داد: پس از شیوع بیماری کرونا،  دولت تسهیلاتی را برای مشاغل آسیب دیده از شیوع این بیماری در نظر گرفت، اما متاسفانه میزان نرخ بهره آن بسیار بالا بود و اکثر هتلداران ما از آن استفاده نکردند.

نائب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه خواستار حمایت دولت از جامعه هتلداران شد و گفت: وضعیت هتل ها در شرایط فعلی خوب نیست و به حمایت نیاز دارند.

وی در ادامه یکی دیگر از مشکلات کنونی پیش روی هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی را فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز خواند و یادآورشد: علیرغم اینکه میراث فرهنگی و نیروی انتظامی برای شناسایی و پلمب آنها همکاری خوبی دارند، اما کماکان فعالیت بسیاری از  آنها ادامه دارد و این نیازمند برخورد جدی دستگاه قضایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها