مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر جزئیات جدیدی از برگزاری جشنواره را در گفت‌وگوی خود با اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک سیما اطلاع‌رسانی کرد.
کد خبر: ۱۳۹۶۲۵۰

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر از پیش‌بینی اکران روزی سه فیلم و در روزهایی دو فیلم در سینمای اصحاب رسانه جشنواره فیلم فجر خبر داد.

وی گفت: ساعت 13 زمان آغاز اکران فیلم‌ها در روزهایی است که 3 فیلم در پردیس سینما ملت اکران می‌شود و در روزهایی که دو فیلم اکران می‌شود نیز از ساعت 16 فیلم‌ها به نمایش در می‌آیند. آخرین ساعت اکران فیلم در هر دو حالت، ساعت 19 است که با برپایی نشست‌های فیلم‌ها در نهایت ساعت 22 جشنواره به کار خود به صورت روزانه پایان می‌دهد.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر بیان کرد که ساعت فروش بلیت‌های جشنواره از فردا صبح (10 بهمن‌ماه) ساعت 10 آغاز می‌شود و هر نفر می‌تواند با شماره همراه خود 4 بلیت از هر فیلم را از 49 پرده سینمای کشور از سایت‌های ایران تیک، گیشه 7 و ایران تیکت تهیه‌ کند. زمان نمایش فیلم‌ها در مراکز استان‌ها نیز از روز 17 بهمن است که 48 ساعت قبل از آن فروش بلیت‌های مراکز استان نیز از طریق سایت‌های مورد اشاره آغاز می‌شود.

همچنین قرار است که در این دور از جشنواره فیلم فجر 19 رسانه خارجی، 9 شبکه رادیویی و 5 شبکه تلویزیونی جشنواره فیلم فجر را پوشش رسانه‌ای دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها