مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۵۰ ویژه برنامه با شعار «جشن ملی و اسلامی ۱۴۰۱» در مدارس این استان سازماندهی شد.
کد خبر: ۱۳۹۶۱۸۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز به نقل از مهر، علی حجرگشت اظهار کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۵۰ ویژه برنامه با شعار «جشن ملی و اسلامی ۱۴۰۱» در مدارس این استان سازماندهی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد:برنامه های متنوعی درقالب فرهنگی ، هنری، حماسی وتربیتی برای اجرا در ایام الله دهه مبارک فجرمدارس البرز با محوریت دانش آموزی ، تبیین و امید آفرینی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه کیفیت بخشی برنامه های دهه فجربا محورفعالیت های ستاد دهه فجرآموزش و پرورش استان برنامه ریزی شده است، بیان کرد: در این برنامه ها می کوشیم رشادت و ولایت مداری ملت ایران را به نسل نوانتقال دهیم.

وی از نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه انقلاب و معرفتی، جشنواره قصه و نمایش، روایتگری، نمایشنامه، وبینار متناسب با مسائل روز، کارگاه های تخصصی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تولید نماهنگ و کلیپ، گلباران مزار شهدا، تقدیر از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار به عنوان ویژه برنامه های دهه فجر در مدارس البرز یاد کرد.

حجرگشت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد دانش آموزی، معرفی چند مکان مرتبط با اقامت امام خمینی (ره ) در کرج، اجرای برنامه ای مشترک با دانشگاه فرهنگیان با محوریت کرسی های آزاد اندیشی، برگزاری اجلاس نماز، جشن تکلیف، همایش علوی، افتتاح ساختمان جدید مرکز پزشکی فرهنگیان و راهیان نور فرهنگیان و نشست استانی معلمان گام دوم انقبلاب ، سرود و دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه های مدارس البرز دراین ایام برشمرد.

وی یادآورشد: رونمایی از سرود ملی، سرود همگانی ۱۳۵۷ نفری، حضورائمه جمعه استان در برنامه ها، افتتاح جهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا، جشنواره نقاشی همگانی با موضوع فجر امید ، پویشهای دانش آموزی، برگزاری اردوهای پیشرفت و بصیرتی، نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه مدرسه منتخب، برپایی موکبهایی در مراسم ۲۲ بهمن و نمایش دستاوردهای انقلاب، معرفی مفاخر استان و آشنایی دانش آموزان با چهره های انقلاب، شب شعر و آذین بندی فضای مدارس و اداری دیگر برنامه های دهه فجر مدارس البرز را تشکیل می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: برنامه های دهه فجر مدارس استان البرز به گونه ای سازماندهی شده که همراه با شورانقلابی باشد.

وی تصریح کرد: در دهه فجرمدارس البرز، جشن‌های متناسب با انقلاب و بر محوریت سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی و برنامه ریزی شده است.

حجرگشت اضافه کرد: دهه فجر،عید انقلاب است که برنامه های این دهه مدرسه محور بوده و با مشارکت دانش آموزان در استان البرز اجرا می شود.

وی تاکید کرد: واگذاری اجرای برنامه‌ها به دانش آموزان باعث تقویت حس مسئولیت پذیری و آشنایی هر چه بیشتر آنان با اهداف ،آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها