استاندار البرز با بیان اینکه ساخت و سازهای استان از مدار قانون خارج نشود، گفت: استحکام بنا و پیشرفت ساخت و ساز بر مبنای قانون باید رعایت شود.
کد خبر: ۱۳۹۶۰۵۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه تأمین مسکن استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ناظران و مجریان ساخت و سازها در استان باید بر روند اجرا تسلط داشته باشند، افزود: استحکام بنا و پیشرفت ساخت و ساز بر مبنای قانون باید رعایت شود.

وی ادامه داد: کارگروه‌های ذیل قرارگاه تأمین مسکن استان باید هر هفته جلسه برگزار کنند و موضوعات مرتبط را بررسی و به قرارگاه گزارش دهند.

عبداللهی گفت: فرمانداران باید نسبت به احصای موانع اجرای نهضت ملی مسکن در حوزه خود اقدام کرده و مسائل مربوط به شهرداری‌ها را در محل شهرداری رسیدگی و حل کنند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از تشکیل تعاونی‌های مسکن کارکنان خود، گزارش دقیقی ارائه دهند و هر چه سریع‌تر برای این منظور اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: باید بسته‌های حمایتی برای ازدواج جوانان در ستاد مربوطه تعریف شود و طرح جامعی در این خصوص ارائه شود تا با بسیج مجموعه استان بتوانیم اقدامی نوین را رقم بزنیم.

وی افزود: شهرداری‌ها باید روند صدور جواز و پایان کار را تسریع کنند تا برنامه‌های نهضت ملی مسکن در استان سرعت بیشتری پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها