مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی ؛

نوسازی ۵۸ هزار واحد مسکونی روستایی در استان

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی ؛

تخصیص ۴۷ میلیارد تومان اعتبار سفر دولت به روستاهای استان

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: از منابع مصوب سفر دولت به استان ، تاکنون ۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی و ایمن‌سازی روستاها تخصیص یافت.
کد خبر: ۱۳۹۶۰۸۲

تخصیص ۴۷ میلیارد تومان اعتبار سفر دولت به روستاهای استان
علی اکبر صابری اظهار داشت : ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی برای عمران روستاهای استان مصوب شد که تاکنون ۴۷ میلیارد تومان آن اختصاص یافته که رقم قابل توجهی است.


وی تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان از این میزان اعتبار برای اجرای طرح های هادی ۲۰ روستا و ۳۲ میلیارد تومان نیز برای اجرای پروژه های مربوط به ایمن سازی راه ۲۰ روستا هزینه می شود.


تخصیص ۱۲.۴ میلیارد تومان منابع استانی برای عمران روستایی
صابری گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از محل اعتبارات ردیف استانی برای عمران روستایی استان مصوب شده است که تاکنون ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از این محل تخصیص یافته است.


به گفته وی؛ این میزان منابع استانی در ۵۰ روستا هزینه می شود.


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: این استان ۸۴۰ روستا دارد که ۷۲۲ روستا بالای ۲۰ خانوار بوده و در تکلیف دولت برای اجرای طرح هادی است.


وی افزود: اکنون تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان دارای طرح هادی است و این طرح ها در ۴۷۷ روستا اجرا شده است.


خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها