ایجاد ۵۲ دهیاری جدید در استان زنجان
مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری زنجان:

ایجاد ۵۲ دهیاری جدید در استان زنجان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

گره‌گشایی و رفع مشکلات و ارتقاء رضایتمندی مردم در اولویت امور قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در استان زنجان هم علاوه بر اقدامات جدی در زمینه زیرساختهای حوزه آب، راه،  و نیز توسعه شرکتهای دانش بنیان، گره‌گشایی، رفع مشکلات و ارتقاء رضایت مردم در اولویت کارها قرار دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در استان زنجان هم علاوه بر اقدامات جدی در زمینه زیرساختهای حوزه آب، راه، و نیز توسعه شرکتهای دانش بنیان، گره‌گشایی، رفع مشکلات و ارتقاء رضایت مردم در اولویت کارها قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۹۶۰۲۰

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، ابوالفضل رفیعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان،  در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، به برنامه‌ریزی های  بعمل آمده در استان در راستای ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و معیشت  اشاره کرد و افزود: در این خصوص می‌توان به احیاء کارخانه‌های تعطیل شده، توجه به عمران شهری و روستایی، طرح‌های اشتغالزا و حل مشکلات تعاونی‌ها اشاره کرد.


وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم، پاسخگویی و خدمت‌ به مردم و تلاش خستگی ناپذیر در این مسیر است، تصریح کرد:  ضمن اینکه ریل گذاری‌ مناسبی برای فعالیت‌ های مختلف در کشور انجام شده است، توجه به عدالت و رفع تبعیض ونیز پیشگیری از فساد بوسیله اصل شفافیت و اصلاح ساختارها و فرآیندهای فساد زا ، جزء اولویت‌های کاری دولت است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان،  با بیان اینکه مردمی‌ترین انقلاب تاریخ ، « انقلاب اسلامی ایران » است گفت: رهبری، مردم و آموزه های دین اسلام، به عنوان سه ضلع و رکن تحقق انقلاب اسلامی و همچنین عامل بقا و استمرار آن است.


رفیعی با اشاره به اینکه توطئه های  دشمنان، از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی، در  اشکال مختلف از جمله، محاصره اقتصادی و تحریم، کودتا، دامن زدن به اختلافات قومیتی و راه اندازی جنگ هشت ساله برای براندازی و تغییر نظام شروع شده و تا به امروز هم ادامه دارد افزود: نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال بعد از پیروزی، هر میزان که  قدرتمند و قوی شده است، توطئه های دشمنان نیز با توجه به آن تنوع و افزایش پیدا کرده است.


وی به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و گفت: دشمنان در حال حاضر با جنگ و تهاجم ترکیبی اعم از  شیوه های متعارف و غیر متعارف، تحریم، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی استفاده می‌کنند تا به اهداف خود برسند  و بویژه در راستای تغییر نگرش، اعتقادات و باورهای مردم و هویت زدایی از طریق جنگ شناختی تمرکز کرده اند تا با ایجاد شکاف بین مردم و مسوولین نظام، پشتوانه مردمی نظام را از بین ببرند  ولی شکست خوردند.


رفیعی از افتتاح یک‌هزار طرح  و پروژه کوچک و بزرگ در نقاط مختلف استان زنجان با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها