همین طور که در یک عصر گرم تابستانی در خیابان‌های شهر قدم برمی‌دارید و گرما از تار و پود نامرئی هوا متصاعد می‌شود، با دیدن یک فضای سبز کوچک که جایی برای نشستن و نفس گرفتن محسوب می‌شود، شادی کوچکی را در دلتان احساس می‌کنید.
همین طور که در یک عصر گرم تابستانی در خیابان‌های شهر قدم برمی‌دارید و گرما از تار و پود نامرئی هوا متصاعد می‌شود، با دیدن یک فضای سبز کوچک که جایی برای نشستن و نفس گرفتن محسوب می‌شود، شادی کوچکی را در دلتان احساس می‌کنید.
کد خبر: ۱۳۹۵۶۸۰

همین مسئله می‌تواند گواه اهمیت فضای سبز در زیباسازی شهر باشد. همه ما ترجیح می‌دهیم محل سکونتمان به جای پر شدن از جاده و خیابان و ساختمان، کمی هم از سبزی درخت و گل و سبزه بهره‌مند باشد. به همین دلیل است که فضای سبز را بخش مهمی از اقدامات زیباسازی در شهرداری می‌دانند و کارشناسانی در این حوزه همواره مشغول فعالیت و تلاش برای جلوه دادن به شهر هستند.

حال نکته مهمی که در این باره وجود دارد، آبیاری فضای سبز است. با توجه به بحران آب و مسائل مربوطه، آبیاری می‌تواند یکی از مسائل اساسی در هر زمینه‌ای باشد. چه در کشاورزی و چه در فضاسازی‌های سطح شهر، باید به مسئله آب توجه نمود. در این مقاله شما را با آبپاش ه‍انتر و مزایای آن آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

تأثیر آبیاری بر زیبایی فضای سبز

آبیاری تأثیر به‌سزایی بر نتیجه نهایی فضای سبز طراحی شده دارد. به بیان ساده تمام تلاش‌های شما برای طراحی یک فضای سبز بی‌نظیر با داشتن یک سیستم آبیاری غلط بر باد خواهد رفت. برای استفاده از آبیاری در جهت اهداف خود، باید یک سیستم آبیاری دقیق و اصولی طراحی کنید که در آن روش آبیاری، تایمر آبیاری، منبع آبیاری و موارد این چنینی مشخص شده باشند. توجه داشته باشید که آبیاری فضای سبز چه زیاد باشد و چه کم، می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در واقع این مسئله زمانی به شما کمک خواهد کرد که در اعتدال و میانه پیش برود.

حال نکته مهمی که در مورد آبیاری وجود دارد، انتخاب روش مناسب برای آن است. در گذشته فضاهای سبز را به صورت سنتی و دستی آبیاری می‌کردند که دقت لازم در آن‌ها وجود نداشته و همچنین انرژی و زمان زیادی نیز مصرف می‌شد. امروزه روش‌هایی نوین برای آبیاری ابداع شده‌اند که می‌توانند این کار را با صرف كمترین انرژی و زمان و با بالاترین دقت انجام دهند. یکی از این روش‌های نوین، آبپاش‌ها هستند. انواع مختلفی از آبپاش‌های فضای سبز را سال‌هاست در پارک‌ها می‌بینید که به صورت خودکار به آبیاری چمن‌ها می‌پردازند. در ادامه چند مورد از ویژگی‌های این آبپاش‌ها را بررسی کرده‌ایم.

 

ویژگی‌های آبپاش مخفی شونده فضای سبز

آبپاش فضای سبز، باید ویژگی‌هایی داشته باشد که بتوان آن را به عنوان محصولی مرغوب به حساب آورد. یکی از انواع آبپاش که ویژگی‌های مطلوب مورد نظر ما را داراست، آبپاش مخفی شونده است. این آبپاش به سبب نوع قرارگیری خود به این نام خوانده می‌شود. در واقع آبپاش‌های مخفی شونده مانند آبپاش هانتر در داخل زمین قرار می‌گیرند و با تنظیم تایمر آبیاری، زمانی که به انجام این عمل نیاز بود از زمین خارج می‌شوند.

پس از آنکه آبیاری به اتمام رسید، آبپاش هانتر مجدداً به داخل زمین باز می‌گردد. این آبپاش اغلب در زمین‌های فوتبال و زمین‌های گلف مورد استفاده قرار گرفته و زمین را به طور مداوم آبیاری می‌کند. در بسیاری از مدل‌های این محصول می‌توان شعاع تحت پوشش آبپاش را تنظیم کرد که این خود یک مزیت به حساب می‌آید. از این آبپاش برای خنک کردن محیط و جلوگیری از پخش گرد و خاک نیز استفاده می‌شود.

آبپاش مخفی شونده مزایایی دارد که می‌تواند به انجام هر چه بهتر روند آبیاری کمک کند. چند مورد از مزایای این نوع آبپاش را در ادامه قید کرده‌ایم:

  • آبیاری و پاشش آب را به صورت کاملاً مساوی انجام می‌دهد.
  • پنهان شدن آبپاش در دل زمین سبب می‌شود که از آسیب حفظ شده و در امان بماند.
  • شعاع پاشش، زاویه و مقدار آن را می‌توان با استفاده از آچار مخصوص تنظیم کرده و به این ترتیب، آبیاری را متناسب با نیاز تنظیم کرد.
  • تایمر آبیاری یکی دیگر از مزایای این نوع آبپاش به شمار می‌رود.

 

images_1673254081.png

آبپاش هانتر و مزایای آن

آبپاش هانتر یکی از انواع آبپاش مخفی شونده است که با کیفیت بالای خود توانسته در سرتاسر دنیا مورد استفاده گسترده قرار گیرد. کمپانی هانتر در زمینه تولید تجهیزات آبیاری فضای سبز و تایمر آبیاری بسیار موفق بوده و کیفیت محصولات آن با سایر محصولات مشابه قابل قیاس نیست. کیفیت، کارایی، ابعاد،‌ برند و هر آنچه که درباره یک آبپاش مخفی شونده اهمیت دارند، در این آبپاش با بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند. آبپاش هانتر با قابلیت تنظیم شعاع پاشش و تایمر آبیاری یک گزینه مطلوب برای آبیاری فضای سبز به حساب می‌آید که می‌توانید از آن،‌ برای زیباسازی هر چه بیشتر فضای سبز، استفاده کنید.

خرید آبپاش هانتر

اگر‌ قصد خرید و تهیه انواع آبپاش و تجهیزات آبیاری را دارید، بهتر است به منابعی مراجعه کنید که ضمن ارائه طیف وسیعی از محصولات، بیشترین کیفیت را نیز به شما ارائه کنند. اطمینان از اصالت و کیفیت کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید کنید. در این حوزه، «بازرگانی آب نیرو» را می‌توان موفق‌ترین و بهترین مورد دانست که با ارائه تعداد زیادی از محصولات در حوزه آب و انواع انرژی، توانسته گامی مهم در رشد و پیشرفت این حوزه بردارد.

در صورتی که به آبپاش هانتر و انواع تجهیزات آبیاری نیاز دارید، سری به وب‌سایت آب نیرو بزنید تا محصول مورد نظر خود را به آسانی پیدا کنید. تمام محصولات بازرگانی آب نیرو از کیفیت فوق‌العاده بالایی بهره‌مند بوده و همگی از بهترین برندهای داخلی و خارجی هستند. مهندسین و تیم فنی این مجموعه برای ارائه بهترین خدمات و پاسخ به سوالات شما نیز در دسترس‌اند. در صورت وجود هرگونه پرسش می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید.

 

images_1673254091.png

کلام آخر

در این مقاله با اهمیت آبپاش مناسب بر زیبایی فضای سبز و نوع خاصی از آبپاش یعنی آبپاش مخفی شونده آشنا شدید. همچنین آبپاش هانتر به عنوان یکی از بهترین آبپاش‌ها معرفی شد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بازرگانی آب نیرو مراجه فرماید. اگر قصد خرید انواع مختلف تجهیزات آبیاری را دارید، می‌توانید سری به وب‌سایت بازرگانی آب نیرو بزنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها