یک نماینده مجلس گفت: قراردادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی، نه از سر قوت و اقتدار دشمن و نه ضعف ما، بلکه به این دلیل است که دشمن قوت و توان ما را در مقابله و خنثی‌سازی نقشه جنگ ترکیبی و نقش برجسته سپاه و بسیج را نیز در پاسخ به این جنگ دید.
کد خبر: ۱۳۹۵۲۵۱

جام جم آنلاین اصفهان ؛ حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی،با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب درصدد بوده تا افرادی را که جلودار، پیشگام و جان‎فدای مبانی انقلاب بوده‌اند، مورد حمله و ترور قرار دهد، اظهار کرد: در جنگ حق و باطل، این پیشوایان و سردمداران هستند که رهبری کرده و مردم را به سوی خود می‌خوانند، در جریان انقلاب اسلامی هم نخبگانی که در دفاع از انقلاب اسلامی، فعالیت می‌کردند در قالب روحانیت اصیل، بسیج مردمی، سپاه و متدینین ناب فعالیت کرده و توده مردم را به مبارزه با استکبار، دفاع از حق مردم، رفع تبعیض و مبارزه با طاغوت و رژیم ستمشاهی دعوت می‌کردند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب، دشمن این پیشوایان را هدف گرفته و در همین زمینه یکی از مجموعه‌هایی که در مسیر دفاع از کشور و خدمت به مردم پیشگام بوده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که دشمن به عناوین مختلف از توهین به شخصیت‌های این مجموعه تا حذف فیزیکی آنها که نمونه بارز آن ترور شهید سردار سلیمانی بود، نسبت به آن واکنش نشان داده و حالا در آخرین اقدام، اتحادیه اروپا، سپاه را به‌عنوان یک مجموعه رسمی و دولتی از کشوری که خود در آن سفارتخانه و سفیر دارد، در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده است.

نقدعلی تأکید کرد: این اقدام ناشی از آن است که دشمن می‌داند برای ضربه به ایران، باید سردمداران دفاع و پشتیبانی از کشور و مردم را مورد حمله قرار دهد. البته این کار نه از سر قوت و اقتدار دشمن و به خاطر ضعف ما، بلکه به این دلیل است که دشمن قوت و توان ما را در مقابله و خنثی‌سازی نقشه جنگ ترکیبی و نقش برجسته سپاه و بسیج را نیز در پاسخ به این جنگ دید. به همین دلیل به زعم خود سناریو را از مقابله از طریق نفوذ و کف میدان به مبارزه سیاسی تغییر داده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: این عکس‌العمل به ویژه در پاسخ به اقدام اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسایی و اعدام جاسوس بزرگ و سابقه‌دار انگلیس و مانع شدن از جاسوسی بیشتر او بوده و عصبانیت و عجز دشمن و اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

وی افزود: مجلس فردا در جلسه‌ای غیرعلنی با حضور وزیر امور خارجه و فرمانده سپاه، با بررسی جوانب موضوع، تصمیمات مقتضی را در این زمینه اتخاذ و به هرنوع جمع‎‌بندی که مصالح کشور به آن منتهی شود عمل خواهد کرد.

نقدعلی تصریح کرد: دشمن بداند که ما برای خنثی‌سازی نقشه‌های آنها از هیچ گزینه‌ای صرف‌نظر نخواهیم کرد، تنها خط قرمز ما مصالح، تمامیت و عزت ایران اسلامی است، هیچ ملاحظه‌ای در پاسخ به دشمن و برخورد با او نداشته و هرکجا کلیت نظام به جمع‌‍‎بندی در پاسخ برسد، با اقتدار عمل خواهیم کرد. دشمن باید بداند که در هیچ عرصه‌ای از مقابله به مثل و پاسخ ایران اسلامی در امان نخواهد بود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها