انتصاب جدید در مرکزهمکاری های بین المللی وزارت علوم

دکتر وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و رئیس مرکز همکاری های بین المللی این وزارتخانه، دکتر روح الله قاسمیان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان عضو کمیته تخصصی امکان سنجی ایجاد پردیس های بین المللی در کشورهای هدف منصوب کرد.
کد خبر: ۱۳۹۴۷۶۵

به گزارش جام جم آنلاین ، در این حکم آمده است :
نظر به تاکیدات رئیس جمهور محترم و تکالیف مندرج در سند تحول دولت مردمی وهمچنین ضرورت تحول دیپلماسی و مرجعیت علمی به استناد مصوبه 955 مورخ 2/5/1401 شورای گسترش آموزش عالی و بنا به پیشنهاد دبیر محترم کمیته تخصصی امکان سنجی ایجاد پردیس های بین المللی در کشورهای هدف به سمت عضوکمیته مذکور منصوب می شوید. انتظار می رود با بررسی جامع ظرفیتهای علمی و امکانات دانشگاههای کشورمان در اجرای سیاستهای کلان نظام آموزش عالی کشور، گزارش اقدامات و تصمیمات خود را به منظور اتخاذ تصمیم نهایی در شورای گسترش آموزش عالی ارائه دهید. امید است با اتکال به خداوند متعال و وبهره گیری ازتمامی ظرفیتهای موجود به ویژه نیروهای مومن و انقلابی، در خدمت به اسلام، نظام جمهوری اسلامی وآموزش عالی کشور بیش از پیش موفق باشید.

لازم به ذکر است که روح الله قاسمیان فارغ التحصیل دکترای رشته روابط بین الملل در دانشگاه گیلان، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از تحلیلگران ارشد حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل محسوب می شود.وی دارای مقالات و تحقیقات متنوعی در این حوزه می باشد.

انتصاب جدید در مرکزهمکاری های بین المللی وزارت علوم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها