اروپا یکی از مقاصد جذاب برای واردات است، در این مقاله جذاب و کاربردی از طرف شرکت باروس، با جزئیات واردات بهترین کالاها از اروپا به ایران به صورت کامل آشنا خواهیم شد.
اروپا یکی از مقاصد جذاب برای واردات است، در این مقاله جذاب و کاربردی از طرف شرکت باروس، با جزئیات واردات بهترین کالاها از اروپا به ایران به صورت کامل آشنا خواهیم شد.
کد خبر: ۱۳۹۴۵۶۴

اروپا با کشور‌های متنوع و اقتصادهای بزرگ و فوق مدرن، یکی از قطب‌های اصلی اقتصادی در جهان است که تامین کننده بسیاری از کالاهای مدرن برای کشورهای مختلف در دنیای امروز است. کالاهای متنوعی از اروپا وارد ایران می‌شود و حجم تجاری ایران با کشورهای اروپایی چندین میلیارد دلار در سال است که البته این روند قابلیت افزایش چندین برابری را دارد.

بهترین کالاها برای واردات از اروپا چیست؟ در این مقاله قصد داریم درباره این موضوع و واردات موفق و سودآور انواع کالاها از اروپا به ایران صحبت کنیم.‌

بهترین کالاها برای واردات از اروپا

 بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران دارای شاخص‌های مختلفی هستند که در این بخش، قصد داریم به معرفی گردن این شاخص‌ها و سپس معرفی کردن بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران بپردازیم.‌

شاخص‌های بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران

مجموعه‌ای از شاخص‌های مختلف وجود دارند که در کنار یکدیگر منجر می‌شوند تا کالاهای مورد نظر به بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران تبدیل شوند.

 

  • بازار مصرفی مناسب و بزرگ در ایران، اولین شاخصی که باید برای انتخاب کردن و واردات کالاها از اروپا به ایران در نظر داشته باشید، حجم بازار مصرفی کالاها در ایران است که می‌تواند تاثیر قابل توجهی در میزان فروش و سودآوری واردات شما داشته باشد.

 

  • مورد دوم، زمان واردات است، بسیاری از کالاها در زمان‌های مشخصی دارای بیشترین میزان مصرف هستند، با شناخت زمان مناسب واردات کالا، امکان سودآوری حداکثری در این مورد وجود دارد.

 

  • نوع کالاهای وارداتی هم در واردات سودآور و اینکه آیا کالای مورد نظر بهترین کالا برای واردات از اروپا است یا خیر بسیار موثر است.

 

  • نیاز در اقتصاد ایران، کالاهایی که به صورت طبیعی در اقتصاد ایران به شدت به آنها نیاز است، بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران هستند.

 

  • تعرفه کالاهای مورد نظر، یک مورد بسیار مهم است که قبل از واردات باید به صورت کامل مطلع باشید، کالاهای با تعرفه بالا و بسیار بالا، به دلیل قیمت نهایی یالا، نمی‌توانند بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران باشند.

 

  • حسن اعتبار و شهرت، مورد دیگری است که بهترین کالاها برای واردات دارای آن هستند و می‌توانند، فروش موفقیت آمیز و پرسود را در بازار مصرفی ایران، تصمیم کنند.

 

نگاهی به اروپا از دید اقتصادی و تجاری

اروپا که به قاره سبز معروف است، دارای کشور‌های کوچک و بزرگ متعددی است که آنها را می‌توان به کشور‌های اروپای شرقی، اروپای شمالی، اروپای غربی و اروپای جنوبی تقسیم بندی کرد.

 

  • بزرگترین اقتصاد اروپا در حال حاضر کشور آلمان در اروپای غربی است که دارای اقتصادی بزرگتر از ۴ هزار میلیارد دلار در سال است.

 

  • حجم اقتصادی اروپا چندین هزار میلیارد در در سال است و دارای چند صد میلیون جمعیت است، اقتصادهای اروپایی به صورت مستمر در حال رشد و توسعه هستند و در این میان، منطقه اروپای غربی و اقتصادهای این کشورها در این باره در جهان سرآمد هستند.

 

  • اروپا دارای تجارتی گسترده و چندین هزار میلیارد دلاری در سال با کشور‌های مختلف جهان از جمله ایران است.

 

 

کالاهای اروپایی طیف بسیار متنوعی را شامل می‌شوند، ار مواد غذایی و محصولات کشاورزی گرفته تا انواع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و کشاورزی، اروپا به کالاهای فوق مدرن و باکیفیت خود در سطح جهانی معروف است.

چرا واردات از اروپا جذاب است؟

 

اروپا یکی از مقاصد اصلی تاجران و واردکنندگان ایرانی است که به دنبال واردات پرسود انواع کالاهای باکیفیت و متنوع از کشور‌های مختلف اروپایی هستند.

 

چرا واردات از اروپا پرسود و جذاب است؟

 

  • اروپا یک قاره بسیار متنوع و جذاب است که از کشور‌های مختلفی تشکیل شده است، هر کدام از این کشور‌ها دارای مزیت خاص خود هستند و امکان واردات کالاهای جذابی از این کشور‌ها وجود دارد.

 

  • کشور‌های اروپایی به کیفیت بالای کالاهای خود معروف هستند و دارای حسن شهرت و اعتبار جهانی از جمله در ایران هستد که این کار را برای واردات انواع کالاها از اروپا به ایران بسیار راحت‌تر و البته جذاب می‌کند.

 

  • بعضی از بزرگترین اقتصادهای جهانی مانند اقتصاد آلمان، فرانسه، سوئیس و انگلستان در اروپا هستند که متخصص تولید انواع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و کشاورزی با بهترین کیفیت هستند که به شدت مورد نیاز اقتصاد ایران است.

 

  • بسیاری از تاجران و واردکنندگان با اروپا آشنایی نسبی دارند و علاقه مند به واردات انواع کالاها از کشورهای مختلف اروپایی به اروپای غربی به ایران هستند.

 

در این میان، با واردات بهترین کالاها از اروپا به ایران، این واردات می‌تواند به حداکثری سودآوری رسیده و اهداف مالی تاجران و واردکنندگان ایرانی را تامین کند.‌

 واردات کالا از اروپا

مهمترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران

 

با توجه به شرایط اقتصادی امروز در ایران و جمعیت مصرفی در حدود ۹۰ میلیون نفر که البته با توجه به جمعیت سیال ایرانی خارج از کشور که وارد ایران می‌شوند، لیستی از بهترین کالاهای وارداتی از اروپا به ایران بدین قرار است:

 

  • پوشاک و اکسسوری، جامعه ایران جوان و مصرف انواع پوشاک و اکسسوری در آن بخرید و رو به رشد است، پوشاک و اکسسوری باکیفیت و با قیمت مناسب، از بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران هستند.

 

  • لوازم آرایشی و بهداشتی، مصرف انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به شدت در ایران در حال رشد و توسعه است، جامعه ایران به شدت متقاضی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و قیمت معقول است.

 

  • انواع دارو و تجهیزات پزشکی، امکان تولید داروها و تجهیزات پزشکی پیشرفته در کشور وجود ندارد و واردات انواع داروها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در کشور، دارای سودآوری جذاب و از بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران است.

 

  • ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و کشاورزی برای تولید انواع کالاها از مواد غذایی تا انواع محصولات پتروشیمی، این تجهیزات و ماشین آلات به شدت مورد تقاضا در کشور است، به خصوص که در حال حاضر، اکثر ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و کشاورزی فرسوده شده و نیاز به نوسازی بخرید و احساس می‌شود.

 

  • واردات انواع خودروهای سواری هم از بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران محسوب می‌شوند.

 

 

در این میان می‌توان از کالاهای مصرفی لاکچری هم نام برد که دارای بازار مصرفی خاص خود در داخل ایران است.

مراحل واردات موفق از اروپا

 

برای واردات موفق و پرسود بهترین کالاها از اروپا به ایران، رعایت کردن گام‌ها و مراحل خاصی ضروری است که در این بخش از مقاله با عنوان "بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران" از طرف شرکت بازرگانی باروس، قصد داریم این مراحل مهم را معرفی کنیم.

 

  • گام اول، مطالعه کردن بازار مصرفی در ایران و داشتن اطلاعات از اروپا است تا بتوانید، بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران را انتخاب کنید.

 

  • گام دوم، بدست آوردن اطلاعات کافی از تعرفه کالاهای وارداتی و مجوزها و استانداردهای لازم در این حوزه است.

 

  • گام سوم، محاسبه کردن کامل هزینه‌های واردات است که شامل خرید کالاها، بیمه کردن و جابجایی کالاها می‌شود، یدست آوردن هزینه‌های کامل به شما کمک می‌کند تا بتوانید میزان سودآوری خود را از واردات بهترین کالاها از اروپا به ایران به صورت دقیق محاسبه کنید.

 

  • گام چهارم استفاده از خدمات بهترین شرکت واردکننده برای واردات کالا از اروپا به ایران است تا شما نیازی یه سفر به اروپا نداشته باشید و با دریافت خدمات تخصصی، هزینه‌‌های واردات خود را بهینه کرده و سودآوری بیشتری را تجربه کنید.

شرکت بازرگانی باروس، بهترین شرکت واردکننده برای واردات از اروپا

 برای واردات بهترین کالاها از اروپا به ایران، استفاده از خدمات یک شرکت متخصص و مجرب کاملا ضروری است.

 

شرکت بازرگانی باروس با بیشتر از ده سال سابقه تخصصی در حوزه صادرات و واردات انواع کالاها از اروپا به ایران، به شما در انتخاب کردن بهترین کالاها برای واردات از اروپا به ایران کمک می‌ کند.

 

خدمات جامع و تخصصی شرکت باروس به تاجران و واردکنندگان گرامی برای واردات از اروپا به ایران بدین قرار است:

 

  • ارائه مشاوره تخصصی برای انتخاب کردن به وزن کالاها برای واردات از اروپا به ایران

 

  • اجرای کامل فرایند واردات از اروپا به ایران

 

  • حضور مستقیم در اروپا و استفاده از نیروهای انسانی متخصص برای خرید کالاها با بهترین قیمت و جابجایی کالاها با بهترین روش با هدف سرعت بخشیدن به واردات شما

 

  • ترخیص کالاهای وارداتی از گمرک ایران در کوتاهترین زمان ممکن

 

 

شرکت بازرگانی باروس با تخصص و تجربه بالای خود به شما کمک می‌کند تا واردات پرسود از اروپا را تجربه کنید و به اهداف مالی و تجاری خود دست پیدا کنید.

 

برای دریافت اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره واردات تخصصی کاملا رایگان، با مشاوران و کارشناسان فروش شرکت باروس تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها