تاجر قلابی با غذای مسموم، مرد طلافروش را بیهوش کرد

سفارش غذای ۵۰میلیارد تومانی برای مرد طلافروش

تاجر قلابی با سه همدستش، مرد طلافروش را با غذای مسموم بیهوش کرده و۵۰ میلیارد تومان طلا و جواهر او را سرقت کردند.
کد خبر: ۱۳۹۴۵۵۸

به گزارش جام‌جم‌ آنلاین، ‌اواخر هفته گذشته‌ مرد طلافروشی با حضور در شعبه دهم بازپرسی‌ دادسرای ناحیه ۳۴ تهران‌ از چهار مرد به اتهام سرقت مقرون به آزار‌ شکایت کرد‌.

پرونده با دستور قضایی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران‌ ارسال شد و شاکی در این تحقیقات گفت‌: «‌در یکی از محله‌های تهران طلافروشی و در این صنف فعالیت دارم. سه ماه قبل به‌طور اتفاقی با مردی آشنا شدم که می‌خواست‌ مغازه طلافروشی راه‌اندازی کند و چند بار نزدم آمد و مشاوره گرفت.‌ همین ارتباط باعث دوستی‌مان شد. ‌چند روز پیش به ملاقاتم آمد و گفت یکی از دوستانش تاجری اروپایی‌ است و برای سفر و معامله‌های کاری به ایران آمده و اکنون در تهران است.

مدعی بود این تاجر قصد خرید طلا دارد. روز حادثه سراغم آمد و من هم طلا و جواهراتی که ارزش ۵۰ میلیارد تومانی داشت را در ساکی گذاشته و سوار خودرویم شدم تا به محل معامله بروم. وقتی به محل قرار رسیدم علاوه بر دوستم، مرد تاجر و دو مرد دیگر هم‌ آنجا بودند. آن مرد انگلیسی حرف می‌زد و رفتارش به‌گونه‌ای بود که نمی‌توانستی شک کنی‌ تاجر قلابی است.‌»

شاکی ادامه داد: «‌آنها پول و چک‌هایی را که برای معامله آورده بودند به من نشان دادند تا مطمئن شوم‌. موقع ناهار شده بود‌. سفارش غذا دادند. بعد از خوردن غذا بیهوش شدم و دیگرچیزی به یاد ندارم. وقتی به هوش آمدم روی تخت بیمارستان بودم . چند رهگذر مرا در خیابان بیهوش یافته و به بیمارستان منتقل کرده بودند‌.

مسئولان بیمارستان هم از روی مدارک هویتی‌ام، خانواده‌ام را ‌پیدا کرده و به آنها اطلاع داده بودند که من در بیمارستان هستم. تلفن همراه مردی که مرا با تاجر قلابی و همدستانش آشنا کرده بود خاموش بود‌. بعد به آن خانه ‌که معامله انجام می‌شد، رفتم که فهمیدم‌ متهمان آنجا را با مدارک جعلی برای چند روز اجاره کرده بودند. ‌حالا از آن چهار مرد به اتهام سرقت مقرون به آزار شکایت دارم.‌»

تحقیقات برای دستگیری چهار سارق‌ فراری و کشف طلا و جواهرات به ارزش ۵۰ میلیارد تومان ادامه دارد و پرونده در شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در دست بررسی است.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها