زن خلافکار که با چهره گریم شده و گذاشتن کلاه‌گیس خود را به‌جای زنان سالخورده جا زده و از طلافروشی‌ها سرقت می‌کرد، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۹۱۰۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، روزهای پایانی تابستان امسال مرد طلافروشی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از زنی به اتهام سرقت شکایت کرد. با دستور قضایی مرتضی رسولی، پرونده به پلیس آگاهی ارسال و شاکی در تحقیقات گفت‌: زنی سالخورده به‌عنوان مشتری به مغازه طلافروشی‌ام آمد، انگشتر و النگوی گران‌قیمت را روی پیشخوان گذاشتم تا نمونه‌ای را که می‌خواست برای عروس و نوه‌اش بخرد که آنها باب میلش نبود و قرار شد چند روز دیگر بیاید‌. بعد از آن مشغول جا‌به‌جایی طلاها شدم که دیدم یک النگوی ۵۰میلیون تومانی نیست. بازبینی فیلم دوربین‌های مغازه نشان داد که زن سالخورده آن را سرقت کرده است.
بعد از این شکایت، طلافروشان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. شواهد نشان می‌داد که سارق یک زن میانسال یا سالخورده بوده و از هر مغازه النگو یا انگشتر گران‌قیمت سرقت کرده است. این در حالی بود که چند روز پیش مرد طلافروشی به پلیس ۱۱۰تهران اطلاع داد زنی که سه هفته قبل از مغازه دوستش طلا سرقت کرده به مغازه او آمده است. ماموران برای دستگیری زن سارق به آنجا رفته اما آن زن که به موضوع مشکوک شده بود، قبل از حضور ماموران گریخته بود‌. ماموران مشخصات او را از طلافروش گرفتند و او را در همان حوالی شناسایی و بازداشت کردند. در بازرسی او یک کلاه‌گیس هم کشف شد.
متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی گفت‌: چهارسال قبل با وجود مخالفت خانواده‌ام با مردی ازدواج کردم. چند ماه بعد از ازدواج‌مان فهمیدم او معتاد به شیشه و خلافکار است‌. از دزدی، زورگیری، جیب‌بری تا خرید و فروش مواد، انجام می‌داد‌. حتی مرا مجبور می‌کرد برایش مواد مخدر بفروشم‌. در جریان دزدی آخر هردو ما بازداشت شدیم. او حبس طولانی‌مدت گرفت و در زندان ماند. من هم بعد از آزادی‌ام طلاق غیابی گرفتم. چون خانواده مرا طرد‌کرده بودند، در بوستان‌ها و گرمخانه‌ها می‌ماندم و با گدایی هزینه زندگی‌ام تامین می‌شد‌. وی افزود‌: یک روز در پارک در حال گدایی بودم که با زنی به نام شهین آشنا شدم‌. مرا به خانه‌اش برد‌. او سال‌ها از طلافروشی‌ها سرقت کرده بود اما چون پا به سن گذاشته بود دیگر نمی‌خواست به زندان بیفتد. سرقت از طلافروشی‌ها را به من آموزش داد و با چهره گریم شده و گذاشتن کلاه‌گیس‌های مختلف از مغازه‌ها سرقت می‌کردم.
پرونده این متهم به سرقت در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در دست بررسی است.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها